کد خبر: 441492
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۶ ۱۳:۵۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از وضعیت سرخ‌های پایتخت گزارش می‌دهد:

از حضور دوباره رسول‌پناه در پرسپولیس تا بازگشت علی پروین

پرسپولیس هم مانند استقلال، درگیر مشکلات فراوانی است. آنها حالا مدیرعامل هم ندارند و در این وضعیت باید خودشان را آماده حضور در فینال آسیا کنند. گویا فینال لیگ قهرمانان آسیا برای آنها طلسم شده است.

از حضور دوباره رسول‌پناه در پرسپولیس تا بازگشت علی پروین
کد خبر: 441492
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۶ ۱۳:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پرسپولیس هم مانند استقلال، درگیر مشکلات فراوانی است. آنها حالا مدیرعامل هم ندارند و در این وضعیت باید خودشان را آماده حضور در فینال آسیا کنند. گویا فینال لیگ قهرمانان آسیا برای آنها طلسم شده است. بار اولین که راهی فینال شدند به دلیل شکایت ریزه اسپور، با 2 پنجره بسته نقل و انتقالاتی رو به رو شدند خیلی از بازیکنانشان هم از این تیم جدا شدند و برانکو با 13 بازیکن، راهی فینال آسیا شد و حالا هم که برای دومین بار به فینال رسیده اند، بازهم با پنجره بسته و محرومیت بازیکن و صندلی خالی مدیریت رو به رو شده اند. از داخل باشگاه پرسپولیس البته خبر می رسد که رسول پناه، با وجود استعفا از سرپرستی پرسپولیس، همچنان در دفترش حاضر می شود و کارهای مربوط به بدهی پرسپولیس به کالدرون و همچنین ماجرای بدهی برانکو و باز شدن پنجره نقل و انتقالات را دنبال می کند. از طرفی هم خبرهایی مبنی بر حضور علی چروین در هیات مدیره پرسپولیس به گوش می رسد. اتفاقی که چندان به مذاق، هواداران پرسپولیس خوش نیامده و از این انتخاب بسیار ناراحت هستند. آنها که امیدوار بودن از بین محمد دادگان، حمیدرضا گرشاسبی و علی اکبر طاهری، یکی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شود، حالا با بازگشت علی پروین مواجه هستند. در ادامه نگاهی می کنیم، به مهمترین خبرهای باشگاه پرسپولیس در ششم آبان‌ماه 1399.

ادامه فعالیت مهدی رسول‌پناه در باشگاه پرسپولیس

مهدی رسول‌پناه پس از استعفا از پست خود امور جاری باشگاه را پیگیری می‌کند تا تکلیف مدیر عاملی این باشگاه مشخص شود.

شکایت باشگاه پرسپولیس بابت انتقال شجاع خلیل‌زاده به الریان قطر، نامه‌نگاری با دادگاه عالی ورزش برای رسیدگی به پرونده طلب گابریل کالدرون و دو دستیار وی و تقاضای برگزاری جلسه در خصوص محرومیت 6 ماهه عیسی آل‌کثیر با کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا با امضای رسول پناه همراه بوده است.

همچنین رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قرار است در اولین جلسه پس از استعفای خود از سرپرستی باشگاه نیز شرکت کرده و گزارش عملکردی را به اعضا ارائه دهد و در انتخاب مدیرعامل جدید نیز حق رای دارد.

علی پروین عضو جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس

مدت‌هاست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با ترکیب 4 نفره اداره می‌شود! سال گذشته این هیئت مدیره با ترکیبی متشکل از مهدی رسول‌پناه، نبی، مهرداد هاشمی و علی رغبتی بود. پس از اختلافاتی که بر سر انتخاب کارگزار و اسپانسر باشگاه میان هاشمی و سایر اعضای هیئت مدیره به وجود آمد او از هیئت مدیره باشگاه کناره‌گیری کرد. همچنین مهدی محمدنبی نیز دوباره به فدراسیون برگشت و هم‌اکنون به عنوان دبیرکل فدراسیون مشغول کار است. به جای این دو نفر غلام علیپور و سیدمحمد فیاض شهردار منطقه 18 تهران وارد هیئت مدیره پرسپولیس شدند. مهدی رسول‌پناه رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز با حفظ سمت به عنوان سرپرست موقت باشگاه برگزیده و مشغول به رتق و فتق امور شد تا اینکه فردای صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان مشکلات آغاز شد.

شجاع خلیل‌زاده فیلمی جنجالی در هتل و در آستانه بازگشت پرسپولیس به تهران منتشر کرد و استارت حواشی بعدی زده شد. سرپرست باشگاه هم در این میان بیکار ننشست و در محافل خصوصی علیه کادر فنی و بازیکنان حرف‌هایی زد. بازیکنان ملی‌پوش و قدیمی پرسپولیس هم تمرینات پرسپولیس را تحریم و به بهانه دریافت نکردن آپشن‌ها یا عدم افزایش قرارداد خود دست به اعتصاب زدند. در چنین اوضاع و احوالی مدیریت باشگاه پرسپولیس نیز به جای کنترل اوضاع اشتباه پشت اشتباه مرتکب شد تا در نهایت کارش به استعفا کشیده شود. حالا پس از استعفای رسول‌پناه شنیده می‌شود علی پروین گزینه اصلی وزارت ورزش و جوانان برای عضویت در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است.

قرارداد بشار رسن با پرسپولیس تغییر می‌کند

مهدی رسول‌پناه سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس با بشار به توافق رسیده بود که این بازیکن با امضای قراردادی جدید بتواند پرسپولیس را در نقل و انتقالات زمستانی ترک کند. همچنین هافبک تیم ملی عراق نیز موظف به پرداخت درصدی از قرارداد جدید به پرسپولیس، بابت رضایتنامه‌اش خواهد بود. کناره‌گیری رسول‌پناه از ادامه فعالیت در پرسپولیس سبب شد تا رسن پس از ورود به تهران نتواند جلسه‌ای را در این خصوص برگزار کند و تنها در تمرینات پیش فصل شرکت کند. با این حال باشگاه پرسپولیس مشکلی برای تغییر قرارداد رسن ندارد و در صورت معرفی مدیرعامل این باشگاه برای امضای قرارداد جدید با رسن اقدام می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها