کد خبر: 441582
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۷ ۰۷:۵۱:۳۷
| |

راسل کرو و تجربه بازی در نقش رئیس یک رسانه بزرگ

شبکه چهار سیما به تازگی پخش سریالی با موضوع زندگی بنیانگذار فاکس نیوز را برای نخستین بار آغاز کرده است؛ سریالی با بازی راسل کرو که این بازیگر به رغم میل باطنی اش ایفای نقش در آن را پذیرفته بود.

راسل کرو و تجربه بازی در نقش رئیس یک رسانه بزرگ
کد خبر: 441582
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۷ ۰۷:۵۱:۳۷

اعتمادآنلاین| سریال با حضور جمعی از باسابقه ترین دوبلورهای ایرانی شامل نصرالله مدقالچی، ناصر ممدوح، پرویز ربیعی، فریبا رمضان پور، خسرو شمشیرگران، میرطاهر مظلومی، زهره شکوفنده و علی همت مومیوند و با مدیریت منوچهر زنده دل دوبله شده است.

مینی سریال «بلندترین صدا» محصول سال 2019، زندگی و مشکلات دوران کاری «راجر ایلز» ـ بنیان‌گذار «فاکس نیوز» ـ را با بازی «راسل کرو»، هنرپیشه برنده جایزه اسکار به تصویر می‌کشد.

این سریال هفت قسمتی که با اقتباس از کتابی تحت عنوان «بلندترین صدا در اتاق» به قلم «گابریل شرمن» ساخته شده است برای نخستین بار ژوئن سال 2019 به روی آنتن رفت.

در کنار «راسل کرو» بازیگرانی همچون «ست مک‌فارلن»، «سیِنا میلر»، «آنابل والیس»، «سایمون مک برنی» در این سریال حضور دارند و «کاری اسکاگلند»، «جرمی پودسوا»، «استیون فریرز» و «اسکات جی برنز» از کارگردان‌های قسمت‌های مختلف این مجموعه هستند.

«راسل کرو» و «سایمون مک‌بری» پیش از این سریال در «یک مشت دروغ» محصول سال 2008 و «رابین‌هود» محصول 2010 با یکدیگر همبازی شده بودند.

زمانی که «جیسون بلوم» تهیه‌کننده این مجموعه بازی در نقش «راجر ایلز» را به «کرو» پیشنهاد داد، این هنرپیشه علاقه‌ای به پذیرفتن نقش نداشت، با این حال «کرو» پس از مطالعه فیلمنامه‌ آن را اثری صادقانه و مجاب‌کننده ارزیابی کرد و حضور در این نقش را پذیرفت.

این هنرپیشه پیشتر در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود بازی در نقش رئیس سابق «فاکس نیوز» که با عقاید سیاسی خودش فاصله داشت کار مشکلی بوده است.

«راسل کرو» در دهه‌های اخیر ساعات بسیاری را در اتاق گریم گذارنده است اما روند تبدیل شدن او به «راجر ایلز» با تجربه‌های پیشین او در گریم متفاوت بود.

«کرو» که جایزه «گلدن گلوب» در شاخه بهترین بازیگر مرد مینی‌سریال را برای بازی در «بلندترین صدا» دریافت کرده است، چندی پیش در مصاحبه‌ای گفته بود روند تکمیل گریم او برای نقش «راجر ایلز» در نخستین جلسه نزدیک 7 ساعت زمان برده بود و بعدها در جلسات بعدی این زمان به حدود 2 ساعت کاهش پیدا کرد.

اجرای گریم سنگین شخصیت بنیان‌گذار «فاکس نیوز» را «آدرین موروت» با بیش از 30 سال سابقه گریم برعهده داشت. البته «بلندترین صدا» نخستین همکاری «موروت» و «کرو» نبود و این دو پیشتر در دو پروژه دیگر با یکدیگر همکاری داشتند اما تجربه مینی‌ سریال «بلندترین صدا» بود که در پی آن «کرو» اعلام کرد «دوست دارم در تمامی پروژه‌ها با «موروت» همکاری داشته باشم.»

این سریال در شاخه‌های مختلفی از جوایز تلویزیونی همچون جایزه انتخاب منتقدان تلویزیون به عنوان نامزد انتخاب شده بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها