کد خبر: 441764
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۷ ۱۸:۴۰:۰۰
| |

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش:

آسمان ایران خط قرمز ما است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش در بازدید از مرز اصلاندوز با بیان اینکه آسمان ایران اسلامی خط قرمز ما است، گفت: آسمان کشور در تمامی نقاط چه در نقطه صفر مرزی و چه در عمق خاک ایران مقدس است و همه جا به یک حالت حفظ و حراست می‌شود.

آسمان ایران خط قرمز ما است
کد خبر: 441764
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۷ ۱۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تعدی به آسمان کشور را برنمی‌تابیم و این را در جای‌های دیگر به اثبات رسانده‌ایم.


امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد در بازدید از مرز اصلاندوز با بیان اینکه آسمان ایران اسلامی خط قرمز ما است اظهار کرد: آسمان کشور در تمامی نقاط چه در نقطه صفر مرزی و چه در عمق خاک ایران مقدس است و همه جا به یک حالت حفظ و حراست می‌شود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در مرز اصلاندوز هم همچون 3 هزار و 700 نقطه پدافندی که نیروی پدافندی ارتش جمهوری اسلامی ایران دارد بهترین و مجهزترین پدافندهای هوایی مستقر شده است.

صباحی فرد با بیان اینکه نیروهای پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت شبانه‌روزی و بدون وقفه آسمان کشور را رصد و پایش می‌کنند و از این بابت به مردم ایران اطمینان می‌دهیم.

وی در توصیه‌هایی به مرزنشینان استان اردبیل گفت: از مرزنشینان می‌خواهیم همچون دوران هشت سال دفاع مقدس سعه صدر و بردباری داشته باشند چرا که ما تخلف، تعددی و تجاوز به آسمان کشور را بر نمی‌تابیم و این را در جای‌های دیگر به اثبات رسانده‌ایم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها