کد خبر: 442388
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۱ ۰۹:۵۱:۰۷
| |

علی نمازی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران:

نامزد شدن بذرپاش برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 زود است

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با اشاره به مطرح‌شدن نام مهرداد بذرپاش برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: بذرپاش جوان انقلابی و متدینی است، اما سابقه اجرایی چندانی حتی در حد وزارتخانه ندارد و به نظر من برای نامزد شدن او در انتخابات 1400 بسیار زود است، زیرا کشور در شرایط بسیار سختی قرار دارد.

نامزد شدن بذرپاش برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 زود است
کد خبر: 442388
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۱ ۰۹:۵۱:۰۷

اعتمادآنلاین| عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: بذرپاش سابقه اجرایی چندانی ندارد و نامزد شدن او برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 زود است.

علی نمازی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با اشاره به مطرح شدن نام مهرداد بذرپاش برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: مطرح شدن نام مهرداد بذرپاش اشکال عرفی دارد، زیرا رئیس مجلس او را به عنوان رئیس دیوان محاسبات معرفی کرده و اگر قرار باشد مجددا نام خود را برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری مطرح کند باید سفر استانی برود و از سمت خود استعفا دهد، زیرا دیوان محاسبات معطل خواهد شد.

او ادامه داد: بذرپاش جوان انقلابی و متدینی است، اما سابقه اجرایی چندانی حتی در حد وزارتخانه ندارد و به نظر من برای نامزد شدن او در انتخابات 1400 بسیار زود است، زیرا کشور در شرایط بسیار سختی قرار دارد.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: اگر انتخابات امسال به صورت رقابتی برگزار شود، بذرپاش رای کسب نخواهد کرد و دلیل آن هم این است که او به عنوان یک چهره افراطی اصولگرا مطرح شده و حتی فکر نمی‌کنم در میان اصولگرایان سنتی و معتدل هم حمایتی داشته باشد، زیرا زمینه اخذ رای برای بذرپاش فراهم نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها