حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در ابتدا کابینه خود را به مردم معرفی کنند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره برخی اظهارات مبنی بر اینکه بهتر است نامزدهای ریاست جمهوری در ابتدا کابینه مدنظر خود را به مردم معرفی کنند، گفت: البته به طور قطعی مشخص نیست که افراد تعیین‌شده توسط آن نامزد تا چه حد مورد اعتماد مجلس قرار بگیرند.

نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در ابتدا کابینه خود را به مردم معرفی کنند
کد خبر: 442491
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۱ ۱۴:۳۴:۴۴

اعتمادآنلاین| حمیدرضا ترقی، فعال اصولگرا پیشنهاداتی را برای کارآمدی هرچه بیشتر دولت بعدی ارائه کرد.


حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره برخی اظهارات مبنی بر اینکه بهتر است نامزدهای ریاست جمهوری در ابتدا کابینه مدنظر خود را به مردم معرفی کنند، گفت: البته به طور قطعی مشخص نیست که افراد تعیین‌شده توسط آن نامزد تا چه حد مورد اعتماد مجلس قرار بگیرند.

او ادامه داد: اما نامزد ریاست جمهوری می‌تواند از قبل مشاورین فرهنگی، اقتصادی و سیاسی خود را به مردم معرفی کند، زیرا اینها افرادی هستند که رئیس دولت در عرصه‌های مختلف با آنها مشورت خواهد کرد و قطعا دیدگاه‌های آنها در عرصه‌های مختلف بر مسیر دولت بعدی موثر خواهد بود.

ترقی افزود: قطعا به این وسیله مردم می‌توانند خط مشی سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دولت بعد را بهتره سنجیده و صرفا در صورتی که آن دیدگاه را می‌پسندند به آن رای دهند؛ البته در اصلاحیه‌ای که مجلس که برای اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری ارائه داده این پیش‌بینی صورت گرفته است.

فعال اصولگرا خاطرنشان کرد: در این اصلاحیه پیش‌بینی شده که حدود 4 یا 5 مشاور برای ریاست جمهوری در نظر گرفته شود؛ بنابراین اصل این اقدام بسیار خوب است؛ زیرا می‌تواند انتخاب بهتری را برای مردم رقم بزند، با این اقدام دولت آینده دیگر برای مردم به صورت یک هندوانه در بسته نیست و مردم به چیدمان آن به خوبی واقف خواهند بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها