مشاور ویژه سردار سلیمانی درباره اسرائیل هشدار داد

مشاور ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به تحولات جبهه مقاومت گفت: از نظر ما آمریکا از مدت‌ها پیش از منطقه رفته است.

مشاور ویژه سردار سلیمانی درباره اسرائیل هشدار داد
کد خبر: 442552
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۲ ۰۸:۱۳:۵۳

اعتمادآنلاین| سردار احمد کریم‌پور مشاور ویژه شهید سپهبد سلیمانی، با اشاره به آخرین وضعیت جبهه مقاومت گفت: گاهی چنین تصور می‌شود که آمریکا در منطقه حضور دارد، اما از نظر ما آمریکا از مدت‌ها پیش از منطقه رفته است.

او افزود: جبهه مقاومت آنقدر مقاومت و توانمندی نشان داده که باعث شده تا وقتی ترامپ به عین الاسد آمد، این چنین گفتند که هفت هزار میلیارد در اینجا هزینه کنید و دو ساعت بیشتر نمی‌توانید باشید و شبانه باید سریع‌تر برگردید.

مشاور ویژه شهید سپهبد سلیمانی با بیان اینکه آمدن و رفتن ترامپ به عین الاسد قضیه مفصلی دارد، ابراز کرد: به لطف خداوند جبهه مقاومت در منطقه آنقدر توانسته موفقیت کسب کند و حرف اول را بزند که باعث شده آمریکا از سال‌های قبل منطقه را ترک کند.

او با اشاره به اینکه مشکل آمریکا این است که نمی‌داند اسرائیل را در منطقه به چه کشوری بسپرد، گفت: آمریکا همچنین به این فکر می‌کند که اگر از منطقه به صورت کامل برود این اسب‌هایی که کولی می‌دادند و گاوهایی که شیر می‌دادند را به چه کسی بسپرد و برود.

سردار کریم‌پور تصریح کرد: اکنون می‌خواهند یک جریان جدیدی شکل بدهند به طوری که این گاوهای شیرده را به اسرائیل واگذار کنند. پس باید توجه داشت که آمریکا از منطقه رفته و توانایی هم ندارد و یقین بدانید اسرائیل هم هیچ توانمندی ندارد و فقط می‌خواهد صاحب پول این دولت‌های مرتجع منطقه شود.

او عنوان کرد: بعد از یک مدتی اسرائیل نیز این کشورهای منطقه را رها خواهد کرد و به طور قطع در آینده نزدیک اسرائیل از هم خواهد پاشید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها