برنامه انتخاباتی اصولگرایان چگونه پیش می‌رود؟

مهدی چمران، چهره سیاسی اصولگرا درباره ورود جدی جامعه روحانیت مبارز به بحث‌های انتخاباتی با وجود کناره گیری جامعه مدرسین گفت: احتمال دارد از یک کاندیدایی که جامع الاطراف باشد حمایت کنند.

برنامه انتخاباتی اصولگرایان چگونه پیش می‌رود؟
کد خبر: 442936
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۴ ۰۹:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| مهدی چمران، چهره سیاسی اصولگرا، درباره آخرین برنامه‌های انتخاباتی اصولگرایان گفت: ما از مدت‌ها قبل، برنامه‌های خود را آغاز و تاکنون دنبال کرده‌ایم و در واقع براساس یک تقویم انتخاباتی در حال دنبال کردن برنامه‌هایمان هستیم؛ برنامه‌هایمان در سطح کشوری برای همه استانها و شهرستان‌ها است. از این رو امید است با همان تقویمی که تنظیم کردیم رو به جلو حرکت می‌کنیم تا به نتایج ثمربخشی، دست پیدا کنیم.

او در این باره که اصولگرایان چشم به نتیجه انتخابات آمریکا دوخته‌‌اند و منتظرند ترامپ در کاخ سفید بماند، افزود: انتخابات ریاست جمهوری ما به انتخابات آمریکا ارتباطی ندارد نه تنها ارتباط ندارد بلکه نگاه به نتایج انتخابات آمریکا نداشتیم بلکه نگاه ما به داخل و خودمان است و مسائل داخلی را اصلا نباید به مسائل خارجی گره زد چراکه ارتباط منطقی و سیاسی با یکدیگر ندارد.

چمران درباره کناره گیری جامعه مدرسین از بحث‌های انتخابات سال آینده عنوان کرد: جامعه مدرسین مدتهاست که اصولا به صورت مشخص و مصداقی شرکت نکردند و قبلا هم شرکت نمی‌کردند. گاهی اوقات از بعضی‌ها حمایت می‌کردند یا برخی از اعضای جامعه از برخی کاندیداها حمایت می‌کردند اما اینکه بیایدند، مشخصا فرد خاصی را برای انتخابات معرفی کنند، عموما برنامه‌ای نداشتند.

این چهره سیاسی اصولگرا درباره ورود جدی جامعه روحانیت مبارز به بحث‌های انتخاباتی با وجود کناره گیری جامعه مدرسین، بیان کرد: درباره جامعه روحانیت مبارز تا جایی که گذشته آن نشان می‌دهد به صورت مصداقی ورود نکردند، قاعدتا هم فکر نمی‌کنم به صورت مصداقی به انتخابات ورود کنند. بیشتر به بحث‌های انتخاباتی در راستای هدایت و کمک کردن و همراهی و همفکری کردن ورود می‌کنند؛ حال احتمال دارد از یک کاندیدایی که جامع الاطراف باشد حمایت کنند. البته هنوز برنامه‌های خاصی را اعلام نکرده‌اند.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها