آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی:

شهر قم را به الگویی برای تمام شهرهای اسلامی تبدیل کنید

آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی تاکید کردند: شهر قم باید در مسائل فرهنگی و اخلاقی الگو باشد و این شهر را به الگویی برای تمام شهرهای اسلامی تبدیل کنید.

شهر قم را به الگویی برای تمام شهرهای اسلامی تبدیل کنید
کد خبر: 443332
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۶ ۱۰:۳۳:۱۳

اعتمادآنلاین| آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید گفت: شهر قم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و در همه زمینه‌ها استثنایی است و قم باید در مسائل فرهنگی و اخلاقی الگو باشد و این شهر را به الگویی برای تمام شهرهای اسلامی تبدیل کنید.

به گزارش مرکز خبر حوزه این مرجع تقلید در دیدار سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم اظهار داشت: موفقیت‌های خوبی در خدمت‌رسانی به شهر قم اتفاق افتاده است.

علوی گرگانی تصریح کرد: مسئولان نباید از خدمت به مردم خسته شوند بلکه باید در برابر ناملایمات کارهای اجرایی صبوری پیشه کرد و به این اندازه از خدمت بسنده نکنید هر چند گزارش‌ خدمات به شهر قم بسیار بشارت‌آمیز است.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم بیان کرد: قم در حوزه‌های مختلفی نیاز به خدمت دارد و این شهر را به پیشرفتی برسانید که مردم آن را در ایران و دنیا مثال بزنند، وقتی به چنین هدفی فکر کنید در ادامه راه نیز از مشکل ها و سختی‌ ها خسته نمی‌شوید.

وی در ادامه یادآور شد: ممکن است در جهت آبادانی شهر مشکل هایی باشد که مسئولان را دلسرد کند اما نباید این‌ مسائل موجب ناراحتی و یا کوتاهی در انجام وظیفه شود.

منبع: حوزه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها