کد خبر: 443346
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۶ ۱۱:۲۷:۵۸
| |

سناتور متحد ترامپ هزینه‌های شکایت انتخاباتی را می‌پردازد

سناتور جمهوری‌خواه و متحد نزدیک دونالد ترامپ می‌خواهد برای پیش بردن شکایت‌های حقوقی کارزار ترامپ 500 هزار دلار به او کمک کند.

سناتور متحد ترامپ هزینه‌های شکایت انتخاباتی را می‌پردازد
کد خبر: 443346
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۶ ۱۱:۲۷:۵۸

اعتمادآنلاین| لینزی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه و متحد نزدیک دونالد ترامپ می‌خواهد برای پیش بردن شکایت‌های حقوقی کارزار ترامپ 500 هزار دلار به او کمک کند. او گفت: "من امشب اینجا هستم تا در کنار رئیس‌جمهور ترامپ بایستم. همانطور که او کنار من ایستاد. او کسی است که باعث شد ما در سنای آمریکا اکثریت را داشته باشیم."

لینزی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه و متحد نزدیک دونالد ترامپ می‌خواهد برای پیش بردن شکایت‌های حقوقی کارزار ترامپ 500 هزار دلار به او کمک کند.

گراهام که در انتخابات سنا بار دیگر از کارولینای جنوبی انتخاب شده به شبکه فاکس نیوز در آمریکا گفت که "ادعاها درباره اشتباهات شگفت‌انگیز است."

"من امشب اینجا هستم تا در کنار رئیس‌جمهور ترامپ بایستم. همانطور که او کنار من ایستاد. او کسی است که باعث شد ما در سنای آمریکا اکثریت را داشته باشیم."

ترامپ که چند شکایت علیه موارد ادعایی غیرقانونی و عدم شفافیت در دادگاه ثبت کرده است، گفته که می‌خواهد شکایت خود از شمارش آرا را به دیوان عالی ببرد و برای این کار از جمهوری‌خواهان خواسته که برای تامین هزینه‌های قانونی کمک مالی بکنند.

از آن سو کمپین انتخاباتی بایدن هم به دنبال آن است که برای طرح دعوی در دادگاه کمک جمع کند. سخنگوی کمپین بایدن از طرفداران دموکرات خواسته نفری 25 دلار کمک کنند.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها