آبرامز برای رایزنی درباره ایران به سرزمین‌های اشغالی، عربستان و امارات می‌رود

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران برای بحث و رایزنی درباره ایران امروز یکشنبه به سرزمینهای اشغالی، عربستان سعودی و امارات سفر خواهد کرد.

آبرامز برای رایزنی درباره ایران به سرزمین‌های اشغالی، عربستان و امارات می‌رود
کد خبر: 443858
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۸ ۱۴:۱۸:۱۵

اعتمادآنلاین| وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، الیوت آبرامز نماینده ویژه آمریکا در امور ایران امروز به سرزمین‌های اشغالی، عربستان سعودی و امارات سفر خواهد کرد تا درباره ایران بحث و رایزنی کند.

ممکن است این سفر از پیش اعلام نشده به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و شکست «دونالد ترامپ» مرتبط باشد.

این سفر درحالی انجام میشود که مایک پامپئو وزیر خارجه دولت ترامپ هم قصد دارد طی روزهای آینده به سرزمین‌های اشغالی سفر کند تا با مقامات این رژیم درباره ایران رایزنی کند.

آبرامز نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران پیش از این به پایگاه خبری نشنال گفته بود: اگر جو بایدن هم در انتخابات سوم نوامبر پیروز شود لغو تحریمها علیه ایران برای دولت وی آسان و سریع نخواهد بود.

آبرامز که با چهار دولت آمریکا کار کرده است افزود: تحریمهای آمریکا علیه ایران به ویژه آن تحریم‌هایی که خارج از برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) وضع شده است به این زودیها لغو نخواهد شد.

رسانه های آمریکایی روز شنبه پس از روزها تنش سیاسی و انتخاباتی، جو بایدن نامزد جزب دموکرات را به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند. این نتیجه هنوز از سوی رئیس جمهوری فعلی ایالات متحده مورد پذیرش قرار نگرفته است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها