کد خبر: 443887
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۸ ۱۵:۱۴:۰۲
| |

محمدرضا خباز، عضو حزب اعتماد ملی:

حضور افراد تکراری در هر انتخابات، جنبه خوبی ندارد

عضو حزب اعتماد ملی گفت: به نظر من اگر فردی چندین بار در انتخابات خودش را عرضه کرد و مردم از آن استقبال نکردند، دیگر نباید وارد این عرصه شود زیرا جنبه سبکی دارد و شان و جایگاه آن زیر سوال می‌رود و خوب نیست، همچنین ممکن است مردم فکر کنند که این افراد دنبال قدرت و قدرت‌طلبی هستند.

حضور افراد تکراری در هر انتخابات، جنبه خوبی ندارد
کد خبر: 443887
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۸ ۱۵:۱۴:۰۲

اعتمادآنلاین| عضو حزب اعتماد ملی درباره حضور نام‌های تکراری در انتخابات ریاست جمهوری 1400 مطالبی بیان کرد.


محمدرضا خباز، عضو حزب اعتماد ملی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: ما باید ریاست را یک مسئولیت بدانیم، یعنی اگر مسئولیتی به ما واگذار شد به عنوان طعمه به آن نگاه نکنیم تا مشکلات مردم به راحتی رفع شود.

او ادامه داد: رسیدن به ریاست جمهوری، قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی و... نباید هدف باشد، بلکه بابد ابزاری برای خدمت به مردم باشد، به نظر من اگر هم فردی چندین بار در انتخابات خودش را عرضه کرد و مردم از آن استقبال نکردند، دیگر نباید وارد این عرصه شود زیرا جنبه سبکی دارد و شان و جایگاه آن زیر سوال می‌رود و خوب نیست، همچنین ممکن است مردم فکر کنند که این افراد دنبال قدرت و قدرت‌طلبی هستند.

عضو حزب اعتماد ملی تصریح کرد: وقتی مردم ما را نمی‌خواهند چرا باید اصرار بیش از حد کنیم؟ حضور افراد تکراری در انتخابات ریاست جمهوری 1400 کار پسندیده‌ای نیست و اینجا دیگر بحث خدمت مطرح نخواهد بود و جنبه هوای نفسانی دارد.

خباز تاکید کرد: نیروی جوان و باتجربه در کشور ما فراوان است، برای مثال حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری یک بار نامزد ریاست جمهوری شد، اما رای کافی کسب نکرد، از آن روز به بعد دیگر اعلام آمادگی برای ریاست جمهوری نکرد.

او اظهار کرد: افرادی که چندین نوبت وارد انتخابات ریاست جمهوری شدند، باید در حال حاضر وارد اتاق‌های فکر شوند و به نیروهای جوان درس بدهند تا بتوانند با تجربه ارزشمند نیروهای قدیمی و انقلابی به مردم خدمت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها