کد خبر: 444126
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۹ ۱۴:۴۴:۰۰
| |

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان:

هم افزایی، تعامل، همدلی و وحدت بین دستگاه‌ها جنگ رسانه‌ای دشمن را خنثی می‌کند

هاشم پور، سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان، شیوع ویروس کرونا فشار مضاعفی بر وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور وارد کرده است،ولی در کنار این مسائل جنگ رسانه‌ای نیز وجود دارد که توسط کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا انجام می شود. در واقع دشمنان با هجمه رسانه‌ای تلاش دارند دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران را از برطرف کردن مشکلات مردم ناتوان نشان دهند و اعتماد مردم که سرمایه نظام است را کم کنند

هم افزایی، تعامل، همدلی و وحدت بین دستگاه‌ها جنگ رسانه‌ای دشمن را خنثی می‌کند
کد خبر: 444126
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۹ ۱۴:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| دشمنان در جنگ رسانه‌ای تلاش دارند دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران را از برطرف کردن مشکلات مردم ناتوان نشان دهند و لذا هم افزایی، تعامل، همدلی و وحدت بین دستگاه‌ها این توطئه را خنثی می کند.

مجید هاشم پورسرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان در جلسه تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان بندرانزلی، با بیان اینکه کشور در شرایط ویژه و خاصی به سر می برد، اظهار کرد: مشکلات و مسائلی که در چند سال اخیر خصوصا به خاطر تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی صورت گرفته و همراهی جامعه جهانی با این تحریم‌ها منجر شده تا بخش زیادی از درآمدهای دولت در حوزه صادرات همچنین بخش موثری از درآمدهای مالیاتی محقق نشود.

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان

وی با اشاره به اینکه از اواخر سال گذشته شیوع ویروس کرونا فشار مضاعفی بر وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور وارد کرده است، افزود: در کنار این مسائل جنگ رسانه‌ای نیز وجود دارد که توسط کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا انجام می شود. در واقع دشمنان با هجمه رسانه‌ای تلاش دارند دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران را از برطرف کردن مشکلات مردم ناتوان نشان دهند و اعتماد مردم که سرمایه نظام است را کم کنند لذا آن چیزی که می‌تواند این اقدامات را خنثی کند قطعا هم افزایی، تعامل، همدلی و وحدت بین دستگاه‌های مختلف است.

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان، با اشاره به نامگذاری سال های مختلف از سوی رهبر معظم انقلاب به ویژه در سال های اخیر، تصریح کرد: همه این نامگذاری ها که متمرکز بر اقتصاد هستند حکایت از این دارد که رهبر معظم انقلاب عمده مشکلات مملکت را در حوزه اقتصادی می داند و لذا همه ما باید با سعی و تلاش در این راستا همکاری کرده تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

هاشم پور، با بیان اینکه در چند سال اخیر رویکرد و سیاست دولت تدبیر و امید در حوزه های مدیریتی بهره مندی از ظرفیت جوانان و بانوان بوده است، متذکر شد: این سیاست دولت در مجموعه وزارت کشور نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه در طول بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه مشارکت مردم به عنوان یکی از مولفه های قدرت جمهوری اسلامی مطرح بوده و مشارکت بالا در انتخابات مورد استناد قرار می‌گرفته، گفت: به واسطه مشکلاتی از جمله مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها و در نهایت شیوع کرونا سبب شد مشارکت در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در کل کشور و به تبع آن در استان گیلان کاهش پیدا کند.

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان افزود: برای دلگرمی و امیدوار کردن مردم و پای کار آوردن در عرصه مشارکت عمومی از جمله انتخابات لازم است مدیران و مسئولان تمام سعی و تلاش خود را به کار ببندند تا امید به آینده و نظام در دل و جان مردم را روشن نگه دارند و شاهد حضور پر رونق رقابتی در انتخابات دوره بعدی مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری باشیم.

هاشم پور، با تقدیر از تلاش های معاون سابق برنامه ریزی فرمانداری شهرستان بندرانزلی، حکم استاندار گیلان مبنی بر معرفی سمانه حسینی در این سمت را ابلاغ کرد و گفت: شرط توفیق در کارها همکاری و تعامل مثبت و سازنده با همه همکاران در قوه مجریه، عوامل خارج از قوه مجریه و همچنین اصحاب رسانه است.

منبع: ایسناگیلان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها