کد خبر: 444261
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۱۰:۲۷:۱۰
| |

وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد:

حل مشکل کمبود معلم تا 4 سال آینده

محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش گفت: طبق پیش بینی‌ها و سهیمه‌های در نظر گرفته شده، مشکل تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش در 3 تا 4 سال آینده رفع می‌شود.

حل مشکل کمبود معلم تا 4 سال آینده
کد خبر: 444261
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۱۰:۲۷:۱۰

اعتمادآنلاین| محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که چه زمان مشکل کمبود معلم در این وزارتخانه رفع می‌شود، اظهار کرد: برنامه ریزی‌هایی در این مورد داریم که تا چند سال آینده مشکل کمبود نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش برطرف شود.

او ادامه داد: امسال بیشترین ظرفیت را به دانشگاه فرهنگیان اختصاص داده ایم و بر این اساس 78 هزار نفر جذب نیرو داریم.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: از میان جذب شدگان دانشگاه فرهنگیان حدود 28 هزار نفر از طریق اساسنامه ماده 28، 20 هزار نفر دانشجومعلم دوره چهارساله و 25 هزار نفر نیروی تبدیل وضعیتی داریم که باید در دانشگاه آموزش‌های لازم را ببینند.

حاجی‌میرزایی در تشریح زمان رفع کمبود معلم تصریح کرد: با توجه به روند رشد جمعیت و افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان همچنین تعیین تکلیف افرادی که متعهد هستیم آن‌ها را استخدام کنیم، مشکل کمبود معلم در 3 تا 4 سال آینده رفع شده و به تعادل می‌رسیم.

او درباره تعیین تکلیف ظرفیت باقی مانده دوره چهارساله دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: مطمئنا این ظرفیت در نظر گرفته شده برای دانشگاه فرهنگیان را به طور کامل استفاده می‌کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها