کد خبر: 444346
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۱۴:۲۲:۰۰
| |

فریور نقوی، معاون فنی و آبخیزداری گیلان، خبر داد:

تکمیل 100 درصدی پروژه های آبخیزداری بیولوژیکی گیلان

فریور نقوی، معاون فنی و آبخیزداری با اشاره به اتمام پروژه های آبخیزداری سال 98 استان گیلان، اظهار کرد: تنها دو پروژه اجرایی در شهرستان های ماسال و رودبار دارای پیشرفت 98 درصدی است که انتظار داریم تا پایان آبان ماه امسال به بهره برداری برسد.

تکمیل 100 درصدی پروژه های آبخیزداری بیولوژیکی گیلان
کد خبر: 444346
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۱۴:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| معاون فنی و آبخیزداری گیلان، از تکمیل صد درصدی پروژه های بیولوژیک سال 98 از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی خبر داد و گفت: امسال نیز یک میلیارد و 150 میلیون تومان به پروژه های بیولوژیک تخصیص می یابد.

فریور نقوی با اشاره به اتمام پروژه های آبخیزداری سال 98 استان گیلان، اظهار کرد: تنها دو پروژه اجرایی در شهرستان های ماسال و رودبار دارای پیشرفت 98 درصدی است که انتظار داریم تا پایان آبان ماه امسال به بهره برداری برسد.

وی از تکمیل صد درصدی پروژه های بیولوژیک سال 98 از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی خبر داد و افزود: بالغ بر 29 میلیارد تومان از سرجمع اعتبارات فنی و آبخیزداری به پروژه های آبخیزداری و مرتع استان تخصیص یافته است.

معاون فنی و آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان، با بیان اینکه اعتبارات ابلاغی سال جاری از محل صندوق توسعه ملی معادل 15 میلیارد تومان برای پروژه های مکانیکی است، گفت: همچنین یک میلیارد و 150 میلیون تومان به پروژه های بیولوژیک تخصیص می یابد.

نقوی، از پیشرفت بالغ بر 50 درصدی پروژه های بیولوژیک سال 99 خبر داد و تصریح کرد: همچنین امسال 10 پروژه مکانیکی داریم که در حال حاضر تعیین مجری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه استان گیلان در مجموع 52 حوضه آبخیز اصلی دارد، خاطرنشان کرد: این حوضه های آبخیز در سطح شهرستان ها توزیع شده و هر کدام دارای زیرحوضه های متعدد هستند که براساس اولویت های سالانه در قالب مطالعات و حسب صلاحدید فرمانداران در کمیته های برنامه ریزی شهرستانی، عملیات های آبخیزداری در آنها اجرایی می شود.

معاون فنی و آبخیزداری گیلان، پروژه های آبخیزداری را شامل عملیات های مکانیکی، بیولوژیکی و بیومکانکی دانست و یادآور شد: اعتبارات آبخیزداری سال 98 از محل صندوق توسعه ملی را صرفا به عملیات های سازه ای و مکانیکی اختصاص دادیم.

نقوی، از اتمام پروژه های آبخیزداری 99 تا پایان سال خبر داد و اضافه کرد: خوشبختانه علاوه بر تخصیص صد درصدی اعتبارات سال 98، از اعتبارات متمم برای انعقاد 10 قرارداد جدید جهت اتمام پروژه های آبخیزداری سال 98 استفاده کردیم که با همکاری خوب مجریان به مرز پایان رسیده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها