کد خبر: 444801
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۲ ۱۵:۱۰:۱۳
| |

هزینه 7000 دلاری استقلال در پرونده استراماچونی

باشگاه استقلال برای جزئیات رای پرونده آندره‌آ استراماچونی باید 7000 دلار هزینه کند تا مشروح رای برای این باشگاه ارسال شود.

هزینه 7000 دلاری استقلال در پرونده استراماچونی
کد خبر: 444801
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۲ ۱۵:۱۰:۱۳

اعتمادآنلاین| فدراسیون جهانی فوتبال، با ارسال ایمیلی به باشگاه استقلال، حکم نهایی پرونده آندره‌آ استراماچونی را صادر کرد و در این حکم‌ استقلال به پرداخت یک میلیون و 300 هزار یورو محکوم شده است. مدیران استقلال قصد دارند حکم این پرونده را به دادگاه CAS ببرند و در تلاش هستند تا مبلغ این مطالبات را به کمترین حد ممکن برسانند.

باشگاه استقلال قبل از اینکه پرونده خود را به دادگاه CAS ببرد، باید مشروح این پرونده را که آن را گرنز رای عنوان می‌کنند دریافت کند. حدود 7000 دلار هزینه این کار می‌شود و باشگاه استقلال برای پرداخت این پول حدود 10 روز فرصت دارد تا علاوه بر دریافت مشروح رای پرونده استراماچونی، فرصت بیشتری برای بررسی این پرونده و پرداخت مطالبات این مربی ایتالیایی داشته باشد.

به گفته باشگاه استقلال رای این پرونده قابل برگشت است و این باشگاه با تنظیم لایحه‌ای مستدل با پیوست مدارک موجود و متقن و ارسال آنها به دادگاه عالی ورزش از حق باشگاه دفاع خواهد کرد تا بتواند رای را بشکند و مبلغ مورد نظر را کاهش دهد. البته تیم حقوقی این پرونده باید منتظر گرنز رای این پرونده باشد تا مشخص شود چه تصمیمی برای این پرونده موثرتر واقع خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها