کد خبر: 444809
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۲ ۱۵:۴۴:۲۸
| |

بیش از 190 محیط‌بان گرفتار کرونا شدند

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست ضمن تأیید درگذشت 3 تن از محیط‌بانان به دلیل ابتلا به بیماری کرونا، از ابتلای 190 محیط‌بان به این بیماری از زمان شیوع کرونا تا امروز در کشور خبر داد.

بیش از 190 محیط‌بان گرفتار کرونا شدند
کد خبر: 444809
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۲ ۱۵:۴۴:۲۸

اعتمادآنلاین| بیماری کرونا همان‌طور که بر تمام صنوف و مشاغل تأثیرگذار بوده، محیط‌بانان را نیز به عنوان حافظان و مدافعان طبیعت و حسات وحش کشور در امان نگذاشته و تاکنون 3 محیط‌بان بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 جان خود را از دست داده‌اند، البته شماری از محیط‌بانان نیز به این بیماری مبتلا شده‌اند که پس از طی دوره قرنطینه، بهبود یافته‌اند.

براساس این گزارش، این محیط‌بانان که به واسطه ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند، از استان‌های خراسان رضوی، کرمانشاه و بوشهر بوده‌اند.

براساس این گزارش، سرهنگ جمشید محبت‌خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست ضمن تأیید خبر درگذشت 3 محیط‌بان به دلیل ابتلا به بیماری کرونا، اظهار کرد:‌ این محیط‌بانان حق و حقوق‌شان از سوی یگان حفاظت محیط زیست پرداخت می‌شود.

وی همچنین به برنامه‌های یگان حفاظت محیط زیست برای حمایت از محیط‌بانان مبتلا به کرونا، گفت: پس از اعلام پزشک مبنی بر قطعی بودن تست کرونای هرکدام از محیط‌بانان، این عزیزان به قرنطینه می‌روند و حمایت‌های لازم نیز از آنها در دوران قرنطینه صورت می‌گیرد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از ابتلای 190 تن از محیط‌بانان به کرونا از زمان شیوع این بیماری در کشور خبر داد و تأکید کرد: این محیط‌بانان پس از گذراندن مدت زمان لازم برای قرنطینه و بهبودی کامل به کارشان ادامه داده‌اند و در این مدت نیز از آنها حمایت شده است.

محبت‌خانی همچنین تعداد محیط‌بانان در قرنطینه به دلیل ابتلا به کرونا را 10 تن اعلام کرد و گفت: این محیط‌بانان فعلا در قرنطینه هستند که حال عمومی‌شان خوب است و پس از گذراندن دوره قرنطینه به محل کارشان بازمی‌گردند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها