کد خبر: 445244
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۴ ۱۶:۳۰:۰۰
| |

در گزارش ویدئویی «اعتمادآنلاین» ببینید:

مردم درباره محدودیت‌های کرونایی در کلانشهرها چه نظری دارند؟

ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گرفته فعالیت همه مشاغل گروه‌های 2، 3 و 4 غیر از مشاغل خدماتی و امدادی از ساعت 6 عصر به بعد به مدت یک ماه ممنوع شود. خبرنگار «اعتمادآنلاین» به بهانه تصمیم اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا و اجرای آن به میان مردم رفته و نظر آنها را در مورد این طرح و اجرای آن جویا شده است.

حجم ویدیو: 35.75M | مدت زمان ویدیو: 00:15:03 دانلود ویدیو
کد خبر: 445244
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۴ ۱۶:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مهرداد آلادین- ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گرفته فعالیت همه مشاغل گروه‌های 2، 3 و 4 غیر از مشاغل خدماتی و امدادی از ساعت 6 عصر به بعد به مدت یک ‌ماه ممنوع شود. طرح جدید ستاد ملی مقابله با کرونا نه تنها در تهران که از بیستم آبان در همه استان‌هایی که به تشخیص استانداران در وضعیت قرمز قرار دارند، اجرا می‌شود و با این حساب استان‌ها و کلانشهرهایی که شیوع کرونا در آنها پرشتاب است ملزم به اجرای این طرح خواهند بود.

بر اساس اعلام رئیس پلیس اماکن فرماندهی انتظامی تهران بزرگ متخلفان در مرحله اول تذکر می‌گیرند، در مرحله دوم و سوم بین 300 هزار تومان تا یک‌ میلیون تومان جریمه می‌شوند و در صورت تکرار برای بار چهارم واحد صنفی آنها پلمب می‌شود.

خبرنگار اعتمادآنلاین به بهانه تصمیم اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا و اجرای آن به میان مردم رفته و نظر آنها را در مورد این طرح و اجرای آن جویا شده است. این گزارش ویدئویی را در ادامه ببینید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها