برگزاری جشنواره تاتر گیلان بدون تماشاگر

سید امیر مصباح، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، گفت: شکل برگزاری جشنواره استانی تئاتر امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا متفاوت است.

برگزاری جشنواره تاتر گیلان بدون تماشاگر
کد خبر: 445356
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۵ ۱۱:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| سید امیر مصباح، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: شکل برگزاری جشنواره استانی تئاتر امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا متفاوت است.

او با اشاره به شیوع کرونا و وضعیت قرمز در برخی از شهر‌های استان گیلان افزود: حفظ سلامت هنرمندان و شهروندان از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است، بر همین اساس جشنواره امسال بدون حضور تماشاگر و تنها با حضور تعداد محدودی از اعضای گروه‌های شرکت کننده برگزار خواهد شد.

معاون هنری و سینمایی ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه تمام برنامه‌های سی و دومین جشنواره تئاتر استانی گیلان با تصمیمات ستاد ملی کرونا هماهنگ خواهد بود، اظهار داشت: تا آخرین لحظه بر اساس شرایط و تصمیمات برنامه‌های جشنواره احتمالا با تغییر همراه خواهد بود.

مصباح به استقبال بالای دوستداران هنر در سال‌های گذشته از جشنواره اشاره و تصریح کرد: اجرا‌های سی و دومین جشنواره تئاتر استانی گیلان به صورت زنده از طریق فضای مجازی پخش خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها