کد خبر: 446007
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۷ ۱۷:۱۸:۵۶
| |

حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه خبر داد:

تایید درآمدهای پیشنهادی کمیسیون برنامه و بودجه برای طرح تامین کالاهای اساسی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: دیوان محاسبات درآمدهای پیشنهادی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس را برای تامین کالاهای اساسی را کارشناسی، واقعی و قابل تحقق تشخیص داد و این درآمد‌ها پیشنهادی را تایید کرد.

تایید درآمدهای پیشنهادی کمیسیون برنامه و بودجه برای طرح تامین کالاهای اساسی
کد خبر: 446007
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۷ ۱۷:۱۸:۵۶

اعتمادآنلاین| دیوان محاسبات درآمدهای پیشنهادی کمیسیون برنامه وبودجه برای طرح تامین کالاهای اساسی را تایید کرد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون برنامه وبودجه ومحاسبات مجلس در جمع خبرنگاران گفت: دیوان محاسبات درآمدهای پیشنهادی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس را برای تامین کالاهای اساسی را کارشناسی، واقعی و قابل تحقق تشخیص داد و این درآمد‌ها پیشنهادی را تایید کرد.

وی افزود: طرح تامین کالاهای اساسی که توسط کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس طراحی و ارائه شده و به تصویب مجلس رسیده است، برای بررسی به شورای نگهبان، ارسال شده بود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: ایراد شورای نگهبان براین طرح، عدم تامین منابع آن بود، که کمیسیون با جلسات متعدد کارشناسی با حضور نماینده شورای نگهبان منابع را به صورت مشخص، تعیین کرد.

وی افزود: دیوان محاسبات کشور نیز منابع تعیین شده پیشنهادی را، کارشناسی، واقعی و دست‌یافتنی تشخیص داد و بر آن مهر تایید زده است. بر این اساس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، ایرادات شورای نگهبان را بررسی و اصلاحات لازم و مورد نیاز در آن صورت گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد: شورای نگهبان با امعان نظر و دقت طرح مورد نظر را بررسی و تایید نماید.

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات مجلس، هدف اساسی این طرح را کمک به بهبود معیشت، اقشار مختلف جامعه که تحت فشارهای اقتصادی و معیشتی هستند برشمرد وگفت: امیدواریم دولت با هماهنگی مجلس و اجرای این طرح بتواند گام‌های موثر جهت کاهش بار اقتصادی و فشار معیشتی از دوش اقشار مختلف مردم بردارد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها