پیام سرتیپ نصیرزاده در پی شهادت اولین مدافع سلامت نیروی هوایی ارتش

فرمانده نیروی هوایی ارتش، طی پیامی شهادت شهید سرهنگ پرستار نوراحمد محمدی، نخستین شهید مدافع سلامت نیروی هوایی ارتش را تبریک و تسلیت گفت.

پیام سرتیپ نصیرزاده در پی شهادت اولین مدافع سلامت نیروی هوایی ارتش
کد خبر: 446259
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۸ ۱۵:۲۶:۳۰

اعتمادآنلاین| امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش، طی پیامی، شهادت شهید سرهنگ پرستار نوراحمد محمدی، نخستین شهید مدافع سلامت نیروی هوایی ارتش را تبریک و تسلیت گفت.


متن پیام بدین شرح است؛


بسم الله الرحمن الرحیم


وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا


پس از گذشت قریب به 9 ماه از مجاهدت شبانه روزی و مبارزه مومنانه کارکنان شریف بخش درمان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و حضور اثرگذار در خط مقدم درمان بیماران مبتلا به کرونا، اینک کارنامه روشن صف‌شکنان جبهه مبارزه با این ویروس منحوس در نیروی خوشنام هوایی، به امضای شهادت شهید مدافع سلامت، سرهنگ پرستار نوراحمد محمدی نقش سربلندی گرفت.


عروج ملکوتی آن همرزم شریف و شهید عزیز را به خانواده صبور ایشان و همکاران سخت‌کوششان تسلیت عرض نموده و برای دفاع از جان هموطنانمان سوگند سربازی خویش را تجدید می‌کنیم.

لازم به ذکر است، مراسم تشییع سرهنگِ پرستار، نوراحمد محمدی اولین شهید مدافع سلامت نیروی هوایی ارتش در بیمارستان بعثت نهاجا برگزار شد.


در این مراسم امیر سرتیپ خلبان‌ هادیان معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی با تبریک و تسلیت به خانواده اولین شهید مدافع سلامت این نیرو گفت: امروز حوزه بهداشت و درمان در کل کشور و هم چنین در سطح نیروهای مسلح، سرنوشت‌سازترین و بحرانی‌ترین روزهای خود را پشت‌سر می گذارد. فضای بهداشت و درمان در این روزها یادآور سال‌های دفاع مقدس است. شاهدیم که تمامی کارکنان با روحیه ولایت‌مداری و شهادت‌طلبی رسالت خود را به درستی انجام می دهند.


امیر‌هادیان افزود: نیروی‌های مسلح و مجموعه بیمارستان بعثت هم‌تراز با بقیه ارگان‌های کشور در حوزه سلامت تا ریشه‌کن شدن کرونا در کنار مردم هستند. این‌گونه شهادت‌ها نه تنها کادر درمان را دلسرد نخواهد کرد، بلکه آنان را مصمم و با اراده‌تر از قبل می‌کند.


در ادامه امیر سرتیپ دوم ناصری رییس اداره بهداشت و درمان نیروی هوایی ضمن تسلیت به خانواده و همکاران این شهید بزرگوار گفت: بیمارستان بعثت به عنوان بزرگ‌ترین بیمارستان ارتش و هم چنین بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده خدمات ضد کرونایی، از آغاز این بیماری در کنار کارکنان نیروهای مسلح و هم چنین ملت شریف ایران بوده است. خدمات این مرکز درمانی تا ریشه‌کن شدن کامل کووید 19 ادامه خواهد داشت.


رییس اداره بهداشت و درمان نهاجا ادامه داد: امروز یکی از پرستارهای قدیمی و با تجربه خود را در راه مبارزه با این ویروس منحوس از دست دادیم، اما به عنوان پاسداران سلامت تا آخرین نفس در خدمت هموطنانمان خواهیم بود. از مردم کشورمان نیز انتظار رعایت کردن و تاب آوری در برابر این شرایط را داریم.


در پایان امیر سرتیپ دوم صمدی رییس بیمارستان بعثت نهاجا نیز خاطرنشان کرد: شهید نوراحمد محمدی به شهادت تمامی همکارانش در تمام طول خدمت خود، فردی متعهد، دلسوز، مردم‌دار و با احساس وظیفه بالا بوده است. این شهید در 9 ماه گذشته با تجربه بالای خود کمک شایانی به کادر درمان این بیمارستان کرده بود، اما کادر درمان این بیمارستان مانند گذشته با وجود کمبود امکانات و مشکلات فراوانی که برای آنان وجود دارد، در کمک به هموطنان خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها