مشکلات کی‌روش در کلمبیا بیشتر شد

خاویر ارناندس بونت، مدیر برنامه "بلوگ دپورتیوو" رادیو بلو اعلام کرد درگیری میان بازیکنان کلمبیا در ورزشکاه رودریگو پاس دلگادو پس از آن شکست تحقیرآمیز به وجود آمد.

مشکلات کی‌روش در کلمبیا بیشتر شد
کد خبر: 446326
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۹ ۱۰:۲۶:۵۳

اعتمادآنلاین| نتایج بد تیم ملی کلمبیا در انتخابی جام جهانی 2022 باعث مشکلات درون تیمی شده است. شاگردان کارلوس کی‌روش در هفته سوم و چهارم به ترتیب 3 بر صفر از اروگوئه و 6 بر یک از اکوادور شکست خوردند.

خاویر ارناندس بونت، مدیر برنامه "بلوگ دپورتیوو" رادیو بلو اعلام کرد درگیری میان بازیکنان کلمبیا در ورزشکاه رودریگو پاس دلگادو پس از آن شکست تحقیرآمیز به وجود آمد. کلمبیا از سال 2007 (دیدار برابر ونزوئلا) پنج گل دریافت نکرده بود و آخرین باری که شش بار دروازه‌اش باز شد به انتخابی جام جهانی 1977 برمی‌گشت.

این روزنامه‌نگار گفت: درون تیم ملی اختلاف میان گروه‌ها وجود دارد. پس از بازی برخی از آن‌ها با هم دست به یقه شدند. این اتفاق رخ داده است اما مشخص نیست چه کسانی با هم درگیر شدند. یکی از بازیکنان گردن هم تیمی‌اش را به شدت فشار داد.

با این حال منابع درون تیمی چنین شرایطی را تکذیب کردند اما بیانیه رسمی در این رابطه وجود نداشت.

ارناندس بونت هم‌چنین اعلام کرد که کی‌روش پس از شکست در کیتو با بازیکنان صحبت کرده است. سرمربی پرتغالی از شاگردانش پرسیده است اگر مشکل او است استفعایش را به فدراسیون فوتبال کلمبیا اعلام کند. این روزنامه نگار در ادامه اظهار کرد که بیش‌تر اعضای کمیته اجرایی فدراسیون با اخراج کی‌روش موافق بودند. البته در این رابطه بعدا تصمیم‌گیری خواهد شد.

رادیو کاراکول نام بازیکنانی که درگیر شدند را فاش کرد. بر اساس اعلام این شبکه خامس روریگس و جفرسون لرما با هم درگیر شدند.

کلمبیا چهار امتیازی پس از این شکست‌ها به رتبه هفتم جدول سقوط کرد. فعالیت دوباره تیم ملی از ماه مارس از سر گرفته خواهد شد. کلمبیا در بازی نخست میزبان برزیل خواهد بود و سپس به مصاف پاراگوئه می‌رود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها