مایک پنس در جورجیا:

در دور دوم انتخابات سنا به نامزدهای جمهوری خواه رای دهید

معاون ترامپ مسئول تلاش نهایی برای کنترل سنای آمریکا، به رای دهندگان جمهوری‌خواه در جورجیا تاکید کرد تا در دور دوم انتخابات سنا که پنجم ژانویه 2021 برگزار می‌شود، به دو سناتور این حزب، دیوید پردو و کلی لوفلر، رای بدهند.

در دور دوم انتخابات سنا به نامزدهای جمهوری خواه رای دهید
کد خبر: 446792
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۱ ۱۱:۴۷:۳۵

اعتمادآنلاین| به نقل از خبرگزاری رویترز، در حالیکه مقام‌های ایالت جورجیا پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر را تایید کردند، مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به یک تور در شمال آتلانتا، جورجیا پیوسته تا آرای جمهوری خواهان را برای دو سناتور در سنا جلب کند.

پنس در جمع صدها تن از حامیان جمهوری خواهان در منطقه کانتون، آتلانتا گفت: جورجیا، من امروز با تیم اتوبوسی برگشتم چون ما به ادامه دادن این نبرد نیاز داریم. تا وقتی که دیوید پرد و کلی لوفلر را به یک اکثریت جمهوری خواه برنگرداندیم، دست از مبارزه بر نمی‌داریم.

دموکرات‌ها امید دارند که با پیروزی "جون اوسوف" و "رافائل وارناک" در دور دوم انتخابات سنا بتوانند اکثریت سنا را به دست بیاورند که می‌تواند به موفقیت چشمگیر بایدن در کنگره سال آتی میلادی منجر شود.

پنس در جمع حامیان جمهوری خواه فریاد می‌زد: رای بده، جورجیا! در مسیر باش و رای بده!

رای گیری پیش از موعد برای انتخابات سنا 14 دسامبر است.

معاون ترامپ که کاخ سفید اعلام کرد بار دیگر پیش از برگزاری انتخابات دور دوم سنا به جورجیا می‌رود، با همراهی "سانی پردو"، وزیر کشاورزی آمریکا در این سفر است.

جورجیا از 1996 تاکنون هیچ سناتور دموکراتی را انتخاب نکرده اما امید جمهوری خواهان پس از پیشی گرفتن بایدن در این ایالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از ترامپ با 49.5 درصد در مقابل 49.2 درصد رنگ باخته چون این نخستین بار در سه دهه گذشته است که یک کاندیدای دموکرات ریاست جمهوری در این ایالت پیروز شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها