نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی:

بسیاری از اعضای شورای حکام منتظر روند اتفاقات در سال 2021 هستند

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی بحث درباره راستی‌آزمایی در ایران در جلسه ماه نوامبر شورای حکام آژانس را آرام توصیف کرد و افزود بسیاری از اعضای این نهاد منتظرند ببینند روند اتفاقات در سال 2021 چه خواهد بود.

بسیاری از اعضای شورای حکام منتظر روند اتفاقات در سال 2021 هستند
کد خبر: 446867
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۱ ۱۵:۰۳:۵۵

اعتمادآنلاین| میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در توییتی به توصیف فضای جلسه ماه نوامبر شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ارتباط با ایران پرداخت.

وی در این خصوص نوشت: بحث درباره راستی‌آزمایی در ایران در جلسه نوامبر شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نسبتاً آرام بود. بسیاری درباره انحراف‌های تهران از تعهدات برجامی (کاهش تعهدات) ابراز نگرانی کردند، اما کسی تلاش نکرد وضعیت را بدتر کند.

دیپلمات روس افزود: به نظر می‌رسد کشورها می‌خواهند ببینند روند اتفاقات در سال 2021 چه خواهد بود.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه طی یک کنفرانس خبری از ایران درخواست کرد تا درباره فعالیت‌های اعلام نشده هسته‌ای خود به آژانس شفاف‌سازی کند.

وی با توجه به برخی ادعاها مبنی بر وجود ذرات اورانیوم در مکانی در ایران که به آژانس اعلام نشده، گفت: «ایران همچنان باید به طور کامل و به سرعت درباره فعالیت‌هایی که در مکان اعلام نشده به آژانس انجام می‌دهد، توضیح دهد تا نگرانی‌ها درباره صحت و کامل بودن توافقات پادمانی برطرف شود. ایران باید اطلاعات موثقی به آژانس ارائه دهد».

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها