کد خبر: 446892
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۱ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

اسماعیل میرغضنفری، فرماندار بندر انزلی:

کارآفرین، خلاق است

فرماندار شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه کارآفرین، خلاق است و در واقع کارآفرین ماهیگیری یاد می‌دهد، تصریح کرد: یکی از هنرهایی که کارآفرینان باید مد نظر داشته باشند ایجاد شغل و کارآفرینی متناسب با نیاز جامعه است.

کارآفرین، خلاق است
کد خبر: 446892
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۱ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فرماندار بندرانزلی، با اشاره به اینکه در حوزه اجتماعی یکی از مهمترین مقوله ها کار است، گفت: کارآفرینان درمانگران و طبیبان حوزه کار و اشتغال هستند.

اسماعیل میرغضنفری در جلسه تجلیل از کارآفرینان برتر شهرستان بندرانزلی که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک هفته کارآفرینی و گرمیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: همه شما در عرصه اقتصادی یک بسیجی هستید و فعالیت شما کار جهادی است و هر زمان که نظام به حضور شما احتیاج پیدا کرده، صادقانه پاسخگو بودید و امیدواریم ما هم بتوانیم پاسخگوی خدمات شما باشیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی پشتوانه و اتکای مردمی است و با همین پشتوانه در عرصه های مختلف حضور مقتدرانه دارد، افزود: امروز مایه مباهات ما است که به عنوان خادمین شما بتوانیم مشکلات حوزه فعالیت کارآفرینی را حل کنیم.

میرغضنفری با اشاره به اینکه متاسفانه موانع برای اجرایی نشدن تفکر و خلاقیت کارآفرینان زیاد است، تصریح کرد: گاهی اوقات آنقدر قوانین دست و پا گیر در مسیر خودمان تعریف و ایجاد می‌کنیم که حد و اندازه ندارد؛ هرچند قانونگذار با سعه صدر تاکید بر خدمت به مردم دارد و باید راهگشای خدمت به مردم باشیم.

فرماندار شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه به دلیل برخی قوانین دست و پا گیر، کارآفرین در مسیر فعالیت دلسرد می شود، تاکید کرد: چرا نباید راهی پیدا کنیم که سرمایه گذار را از دالانی که برای ایجاد اشتغال پیش بینی کرده عبور دهیم و به سر منزل مقصود برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه کارآفرینان مشکل اقتصاد، اشتغال و معیشت بخشی از جامعه را حل می کنند، افزود: هر مسئول باید به اندازه اعتقاد خودش در راستای حل مشکل مردم قدم بردارد و اگر هر فردی در مسئولیتی که دارد وظایف مربوطه را انجام ندهد هیچ فرقی با دشمن که با تمام امکانات در برابر نظام قد علم می‌کند، ندارد.

میرغضنفری با اشاره به اینکه در حوزه اجتماعی یکی از مهمترین مقوله ها کار است، گفت: کارآفرینان درمانگران و طبیبان حوزه کار و اشتغال هستند. بسیاری از انقلاب‌های دنیا پایه و اساس کارگری داشته، همچنین قوی ترین تشکل هایی که در مواقع حساس پا به عرصه حضور اجتماعی می‌گذارند تشکل‌های کارگری هستند و حتی مهمترین مقوله ها در قوانین جاری کشورها، قوانین حاکم بر فعالیت های کار و کارگری و دفاع از فعالین این عرصه باشد.

فرماندار شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه کارآفرین، خلاق است و در واقع کارآفرین ماهیگیری یاد می‌دهد، تصریح کرد: یکی از هنرهایی که کارآفرینان باید مد نظر داشته باشند ایجاد شغل و کارآفرینی متناسب با نیاز جامعه است.

حضور کارآفرینان در عرصه اقتصادی نمود اقتصاد مردم‌سالار است

سمانه حسینی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان بندرانزلی نیز اظهار کرد: حضور کارآفرینان در عرصه اقتصادی و سرمایه‌گذاری کشور نمود اقتصاد مردم‌سالار است و در شرایط سخت اقتصادی که کشور در سال‌های اخیر در آن قرار داشت نقش کارآفرینان بی نظیر است.

وی با اشاره به اینکه کارآفرینان موتور محرکه جامعه در تولید پایدار هستند، افزود: نقش کارآفرینان ایجاد کار، اشتغال و جلوگیری از آسیب های اجتماعی است که به تبع فعالیت شما انجام می شود.

حسینی با بیان اینکه کارآفرینی را اقدامی در جهت کمرنگ کردن مدرک‌گرایی می‌توان دانست، گفت: کارآفرینی اهمیت دادن به تخصص و استفاده از نیروهای نخبه است و بسیاری از شما با سرمایه پایین اشتغال خوبی ایجاد کرده اید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها