‌هادی صادقی، رییس مرکز توسعه حل اختلاف مطرح کرد:

فعالیت کاری شوراهای حل اختلاف براساس مصوبه ستاد ملی کرونا

رییس مرکز توسعه حل اختلاف درخصوص شرایط و ضوابط کاری شوراهای حل اختلاف در ایام کرونا گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، همه‌ ادارات و نهادها موظف به خدمت‌رسانی به مردم می‌باشند و شوراها نیز، از این قاعده مستثنی نیستند.

فعالیت کاری شوراهای حل اختلاف براساس مصوبه ستاد ملی کرونا
کد خبر: 447083
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۲ ۱۳:۲۳:۲۳

اعتمادآنلاین| رییس مرکز توسعه حل اختلاف درخصوص شرایط و ضوابط کاری شوراهای حل اختلاف در ایام کرونا گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، همه‌ ادارات و نهادها موظف به خدمت رسانی به مردم می‌باشند و شوراها نیز، از این قاعده مستثنی نیستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ‌هادی صادقی درخصوص پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان اظهار کرد: شوراهای حل اختلاف در سراسر کشور باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنند تا ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بتوانند پاسخگویی روشن، صریح، به موقع و به حقی را به مراجعه کننندگان داشته باشند.

وی هم‌چنین با اشاره به بخشنامه‌ای که از سوی معاون اول قوه قضاییه صادر شده است، گفت: مدیران شوراهای حل اختلاف در هر استانی باید به صورتی برنامه‌ریزی کنند تا هم خدمت رسانی به مردم تعطیل نشود و هم جمعیت حاضر در هر مجتمع کاهش یابد به صورتی که در مناطق قرمز به حد یک سوم، در مناطق نارنجی 50 درصد و در مناطق زرد به حد 66 درصد برسد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف افزود: نحوه دورکاری، مرخصی و حضور افراد در مجتمع‌ها، برعهده مدیران هر یک از مجتمع‌ها در هر یک از استان‌ها خواهد بود.

صادقی در پایان با اشاره به آیه شریفه قرآن"ولیعفوا ولیصفحوا الا تحبون ان یغفرالله لکم" از گذشت و فضای همدلی مومنانه در ایام کرونا یاد کرد و گفت: با توجه به بیماری کرونا و رکود اقتصادی حاکم بر جامعه، باید مردم را به صلح و سازش و فضای همدلانه دعوت کرد و همکاران شوراهای حل اختلاف نیز به استفاده از ظرفیت‌های موجود در حل و فصل دعاوی در این برهه از زمان، با شرایط موجود، تشویق شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها