موفقیت دوباره «غیرعادی» در گیشه آمریکا

فیلم سینمایی «غیر عادی» با فروشی نه چندان خوب توانست برای دومین هفته متوالی صدرنشین گیشه سوت و کور آمریکا شود.

موفقیت دوباره «غیرعادی» در گیشه آمریکا
کد خبر: 447254
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۳ ۰۹:۴۵:۲۲

اعتمادآنلاین| فیلم ترسناک و کمدی «غیر عادی» موفقیت خود را در گیشه این هفته آمریکا که مدتی است به خاطر کرونا آسیب دیده تکرار کرد و با فروش 1.2 میلیون دلاری از 2 هزار سینمایی که در اختیار داشت، برای دومین هفته متوالی صدرنشین شد.

وینس وان در این فیلم که با همکاری کمپانی‌های یونیورسال و بلوم هاوس پروداکشن ساخته شده، نقش یک قاتل سریالی را بازی می‌کند و کاترین نیوتون نیز یک دختر دبیرستانی است. فیلم «غیر عادی» به دلیل عدم تمایل بسیاری از مخاطبان برای بازگشت به سینما تا زمان تهیه واکسن کرونا، در اکران ده روزه خود 5.6 میلیون دلار فروخته است.

یونیورسال تاکید کرد که گیشه سینما به دلیل کاهش قابل توجه تعداد سالن‌های نمایش در آمریکای شمالی همچنان دچار نقصان می‌شود؛ چرا که میزان سینما‌هایی که فیلم می‌تواند در آن اکران شود از 3400 مورد به 2800 کاهش یافته است.

عملکرد فیلم «غیرعادی» با عملکرد سال گذشته که انیمیشن «منجمد 2» دیزنی اکران شد، به شدت در تضاد است. در آن هفته انیمیشن منجمد 130 میلیون دلار فروخت و گیشه هفتگی هالیوود هم رقم 206 میلیون دلار را به ثبت رساند.

تحلیلگران گیشه می‌گویند با افزایش میزان مبتلایان به کرونا در پاییز امسال دور دیگری از تعطیلی‌ها و منع آمد و شد روی سینما‌ها تاثیر خواهد گذاشت. در نتیجه تعطیلات موقت، حتی در مورد فیلم‌هایی که ثابت کرده اند در چند ماه گذشته کاملاً خوب بوده اند، تجارت سینما نسبت به آخر هفته گذشته به شدت کاهش یافته است.

فیلم سینمایی «جنگ با پدربرزگ» که هفتمین هفته اکران را پشت سر می‌گذارد، با کسب 737 هزار دلار به جایگاه دوم رسید. این فیلم با بازی رابرت دنیرو بعد از 45 روز اکران در سینما‌ها، تنها 16 میلیون دلار فروش داشته است.

فیلم مهیج فوکوس پیکچرز به نام «بگذار برود» با بازی کوین کاستنر و دیان لین در هفته سوم 710 هزار دلار فروخت و در گیشه 17 روزه به درآمد 8 میلیون دلاری رسید.

«انگاشته» هم این هفته 360 هزار دلار فروخت و گیشه سه ماه آن مبلغ 57 میلیون دلار را به ثبت رسانده است. این فیلم اولین و تنها اثر مهم هالیوود بود که از زمان شیوع ویروس کرونا اکران شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها