یونایتد بعد از 1830 روز از سیتی پیشی گرفت

منچستر یونایتد با غلبه بر وست بروم (یک بر صفر) موفق شد در جدول رده بندی از منچسترسیتی پیشی بگیرد که این هفته برابر تاتنهام شکست خورد.

یونایتد بعد از 1830 روز از سیتی پیشی گرفت
کد خبر: 447328
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۳ ۱۲:۰۷:۰۲

اعتمادآنلاین| منچستر یونایتد با غلبه بر وست بروم (یک بر صفر) موفق شد در جدول رده بندی از منچسترسیتی پیشی بگیرد که این هفته برابر تاتنهام شکست خورد. یونایتد خوش شانس بود که در نهایت با پنالتی برونو فرناندس 3 امتیاز این دیدار خانگی را به دست آورد و اولین برد خود را در اولدترافورد در این فصل لیگ برتر به دست بیاورد.

این اتفاق برای اولین بار در 1830 روز رخ داده است. هر چند وضعیت دو تیم شهر منچستر در این فصل چندان خوب نبوده ولی یونایتد شرایط بهتری نسبت به سیتی در جدول رده بندی دارد و این نکته را نیز نباید فراموش کرد که سیتی و یونایتد هر کدام یک بازی عقب افتاده در پرونده دارند.

در حال حاضر منچستریونایتد 7 امتیاز و سیتی 8 امتیاز با صدر جدول فاصله دارند و شرایط چندان خوبی را در این فصل تجربه نکرده‌اند. یونایتد و سیتی در لیگ قهرمانان نیز حضور دارند و امیدوارند از گروه خود راهی مرحله حذفی رقابت ها شوند.

منچستریونایتد در بازی بعدی خود در لیگ قهرمانان به دیدار باشاک شهیر ترکیه خواهد رفت و منچسترسیتی نیز با المپیاکوس دیدار می کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها