«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

لژیونرهای ایرانی چقدر می‌ارزند؟ + عکس

لژیونرهای ایرانی چقدر می‌ارزند؟ کدام بازیکن بیشتر قیمت را در بین بازیکنان ایرانی دارد؟ علیرضا جهانبخش هنوز بالاترین قیمت را در بین فوتبالیست‌های خارج از ایران دارد یا حالا مهدی طارمی و سردار آزمون نگین لژیونرهای ایران هستند؟

لژیونرهای ایرانی چقدر می‌ارزند؟ + عکس
کد خبر: 447365
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۴ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| لژیونرهای ایرانی چقدر می‌ارزند؟ کدام بازیکن بیشتر قیمت را در بین بازیکنان ایرانی دارد؟ علیرضا جهانبخش هنوز بالاترین قیمت را در بین فوتبالیست‌های خارج از ایران دارد یا حالا مهدی طارمی و سردار آزمون نگین لژیونرهای ایران هستند؟ اینها سوالاتی است که خیلی از دوستداران فوتبال ایران علاقه دارند پاسخ‌شان را بدانند. برای رسیدن به جواب، این گزارش را تا انتها بخوانید.

سردار آزمون، گران‌ترین بازیکن ایران

آقای گل فوتبال روسیه امروز گران‌ترین بازیکن فوتبال ایران است. بازیکنی که در زنیت سن پترزبورگ می‌درخشد و امید اول ایران در خط حمله تیم ملی است. او حالا با ارزشی بالغ بر 18 میلیون یورو، صدرنشین جدول برترین بازیکنان ایران است.

سردار آزمون

مهدی طارمی و درخشش در پورتو

مهدی طارمی آن‌قدر در لیگ پرتغال درخشید تا اینکه مدیران پورتو را مجاب کرد برای خریدش دست به جیب شوند. او حالا در یکی از مهم‌ترین تیم‌های اروپا بازی می‌کند و هرچند در ابتدای راه نیمکت‌نشین است، اما به زودی باید شاهد حضورش به صورت بازیکن فیکس در ترکیب پورتو باشیم. پسر بوشهری فوتبال ایران، با ارزش 9 میلیون یورو، در رده دوم گران‌قیمت‌ترین بازیکنان ایران قرار گرفته است.

طارمی پورتو

جهانبخش، بازیکنی که سقوط کرد

هرچند رکورد نقل و انتقالاتی باشگاه برایتون را شکست، اما نتوانست چنان‌که باید در لیگ برتر انگلیس بدرخشد. علیرضا جهانبخش که روزی گران‌‌ترین بازیکن فوتبال ایران بود حالا با مبلغی نزدیک به 4.5 میلیون یورو در رده سوم گران‌ترین بازیکنان فوتبال ایران قرار گرفته است.

علیرضا جهانبخش

علی قلی‌زاده، درخشش در سکوت

علی قلی‌زاده بازیکن جوانی است که از سایپا راهی اروپا شد. او چنان در شارلوآ درخشید که حالا یکی از بازیکنان مهم و تاثیرگذار این تیم بلژیکی به شمار می‌آید. قلی زاده، با مبلغی نزدیک به 3.6 میلیون یورو، در رده چهارم گران‌ترین بازیکنان ایران ایستاده است.

علی قلی زاده

کاوه رضایی، مهاجمی که دوباره احیا شد

بازگشت دوباره کاوه رضایی به شارلوآ مهم‌ترین تصمیم این مهاجم توانمند ایرانی بود. او که در بروژ نتوانسته بود آن‌گونه که باید بدرخشد با بازگشت به شارلوآ دوباره خودش را در فوتبال بلژیک مطرح کرد و اسکوچیچ را مجاب کرد تا او را به تیم ملی دعوت کند. کاوه فوتبال ایران حالا با رقم 3.6 میلیون یورو پنجمین فوتبالیست گران‌قیمت ایران است.

 کاوه رضایی

میلاد محمدی، بازیکنی پرتلاش در خط دفاعی

همه اهالی فوتبال ایران میلاد را با لحظه پرتاب اوت او در جام جهانی فوتبال روسیه به خاطر دارند. بازیکنی که با تمام توان در زمین حاضر می‌شود و برای موفقیت تیمش هر کاری می‌کند. او اکنون با ارزش 2.52 میلیون یورو ششمین بازیکن گران‌قیمت ایران است.

میلاد محمدی

مهرداد محمدی، یک پله پایین‌تر از برادر

مهرداد محمدی هم مانند میلاد در بین بازیکنان گران‌قیمت فوتبال ایران جای دارد. او که به تازگی از پرتغال راهی لیگ قطر شده با گلزنی‌هایش دل هواداران العربی را به دست آورده است. او با مبلغی نزدیک به 5.52 میلیون یورو هفتمین بازیکن گران‌قیمت فوتبال ایران است.

مهرداد محمدی و مهدی ترابی

شماره یک ایران در رده هشتم

علیرضا بیرانوند، مرد شماره یک فوتبال ایران، با درخشش در پرسپولیس و تیم ملی راهی اروپا شد تا توانایی خودش را در این قاره هم به نمایش بگذارد. هرچند به خاطر شیوع ویروس کرونا دیر به تمرینات تیم جدیدش پیوست و همین موضوع هم سبب نیمکت‌نشینی او در آنتورپ شد. البته علیرضا نشان داده می‌تواند از شرایط سخت عبور کند. او حالا با ارزش 1.80 میلیون یورو در رده هشتم گران‌ترین بازیکنان ایران قرار گرفته است.

بیرانوند

مجید حسینی، حضور در ترکیه ادامه دارد

مجید حسینی، مدافعی که در استقلال درخشید و راهی لیگ ترکیه شد. او آن‌قدر خوب بود که در تابستان گذشته از لیگ ایتالیا هم پیشنهاد دریافت کرد. گرچه در آخر این انتقال صورت نگرفت اما این بازیکن امیدوار است بتواند در آینده به تیمی بزرگ‌تر از ترابزون ترکیه بپیوندد. او حالا با رقم 1.53 میلیون یورو جایگاه نهم گران‌قیمت‌ترین بازیکنان فوتبال ایران را به خودش اختصاص داده است.

سید مجید حسینی

پسر کو ندارد نشان از پدر

امیر عابدزاده، پسر احمدرضا عابدزاده، عقاب فوتبال ایران، دهمین بازیکن گران‌قیمت فوتبال ایران است. او در ماریتیمو می‌درخشد و شماره یک تیم ملی اسکوچیچ است؛ دروازه‌بانی که حالا 1.17 میلیون یورو ارزش دارد.

امیر عابدزاده

مهدی ترابی، بازیکنی که ارزش واقعی‌اش مشخص نشده

مهدی ترابی فصل گذشته همه کار برای پرسپولیس انجام داد. او ناجی سرخ‌های تهران در لیگ نوزدهم بود و حالا امیدوار است در العربی قطر نیز مانند پرسپولیس بدرخشد. او 1.08 میلیون یورو قیمت دارد، اما همه می‌دانند ارزش این بازیکن جوان بیشتر از این اعداد است.

مهدی ترابی

کریم انصاری‌فرد، جوانی دوباره

کریم انصاری فرد گویا دوباره جوان شده است. او بعد از یک سال حضور در لیگ قطر، باز راهی اروپا شده است و در تیم آ.ا. ک آتن هم می‌درخشد. مهاجم اردبیلی فوتبال ایران، در 30 سالگی، نزدیک به 1.08 میلیون یورو قیمت دارد.

 انصاری فرد

در ادامه جدول گران‌قیمت‌ترین بازیکنان فوتبال ایران را مشاهده می‌کنید.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها