طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس در کمیسیون امور داخلی کشور بررسی می‌شود

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در صحن کمیسیون قرائت شد و نمایندگان نیز نظرات خود را راجع به کلیات آن مطرح کردند.

طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس در کمیسیون امور داخلی کشور بررسی می‌شود
کد خبر: 447594
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۴ ۱۲:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

جلال رشیدی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت. این طرح دارای موارد متعددی است که امروز در کمیسیون به بحث گذاشته شد و نمایندگان پیشنهادات و نظرات خود را مطرح کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در صحن کمیسیون قرائت شد و نمایندگان نیز نظرات خود را راجع به کلیات آن مطرح کردند. قرار بر این شد تا در جلسات آتی مجددا این طرح مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این طرح بسیار جامع بوده و بررسی آن امروز در کمیسیون آغاز شد. کلیات این طرح هنوز به تصویب نهایی کمیسیون نرسیده و فعلا نظرات و پیشنهادات در کمیسیون به بحث گذاشته شد. ان‌شاء‌الله در جلسات آتی بررسی این طرح در کمیسیون ادامه خواهد یافت.

منبع: ‌ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها