کد خبر: 447596
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۴ ۱۲:۵۷:۴۷
| |

مشکل جودوکاران پارالمپیکی ایران برطرف شد

رییس انجمن جودو نابینایان و کم بینایان، درباره نداشتن حریف تمرینی جودوکاران پارالمپیکی گفت: این مشکل با همکاری کمیته ملی پارالمپیک برطرف شده و قرار است متناسب با وزن جودوکاران چند حریف تمرینی نیز به اردوی آمادگی دعوت شوند.

مشکل جودوکاران پارالمپیکی ایران برطرف شد
کد خبر: 447596
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۴ ۱۲:۵۷:۴۷

اعتمادآنلاین| رییس انجمن جودو نابینایان و کم بینایان با اشاره به رفع مشکل حریف تمرینی جودوکاران پارالمپیکی، از آغاز اردوی جودوکاران از 15 آذر در سالن جودوی مجموعه ورزشی آزادی تهران خبر داد.

علیرضا امینی اظهار کرد: اردوی جودوکاران پارالمپیکی قرار بود از اول آذر در سالن جودوی ورزشگاه آزادی برگزار شود که به خاطر تشدید بیماری کرونا و اعلام محدودیت های جدید، این اردو به مدت 2 هفته به تعویق افتاد و از 15 آذر در صورتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش مجوز برگزاری اردوها را صادر کند این اردو با حضور وحید نوری، روح الله خیرالله زاده و علی خجسته در مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که یکی از مشکلات جودوکاران پارالمپیکی نداشتن حریف تمرینی بود، آیا این مشکل برطرف شده است یا خیر، گفت: بله این مشکل با همکاری کمیته ملی پارالمپیک برطرف شده و قرار است متناسب با وزن جودوکاران چند حریف تمرینی نیز به اردوی آمادگی دعوت شوند.

رییس انجمن جودوی نابینایان و کم بینایان همچنین درباره وضعیت علی خجسته برای کسب سهمیه پارالمپیک گفت: خجسته شرایط بسیار خوبی برای کسب سهمیه دارد و در اولین تورنمنت برون مرزی که فدراسیون جهانی اعلام کند وی حضور پیدا خواهد کرد تا سهمیه پارالمپیک را کسب کند.

امینی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر جودوکاران پارالمپیکی از آمادگی نسبی برخوردارند و تنها منتظر برگزاری اردو هستیم تا کار خود را شروع کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها