محمود فکری:

اگر لازم باشد از دیاباته استفاده خواهیم کرد

محمود فکری، سرمربی استقلال، در کنفرانس خبری پیش از دیدار با ماشین سازی تبریز، گفت: این بازیکن مشکل خاصی ندارد و در اردوی ما حضور دارد و اگر لازم باشد از دیاباته استفاده خواهیم کرد.

اگر لازم باشد از دیاباته استفاده خواهیم کرد
کد خبر: 447626
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۴ ۱۳:۵۷:۱۸

اعتمادآنلاین| محمود فکری سرمربی استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل ماشین‌سازی در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ هر بازی برای استقلال از اهمیت خودش برخوردار است و هر تیمی که مقابل استقلال بازی می‌کند، با انگیزه است و امیدوارم که بازیکنان ما با تمام انرژی و توان خود مقابل ماشین‌سازی قرار بگیرد و در نهایت بتوانیم برنده این بازی باشیم. ماشین‌سازی تیم خوبی است و مربی و بازیکان خوبی دارد. با توجه به انگیزه‌آی که ماشین‌سازی دارد، این تیم می‌تواند برای ما دردسرساز شود اما امیدوارم در یک فضای خوب، بتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم و سه امتیاز این مسابقه را به دست‌ آوریم.

او در پاسخ به سوالی در خصوص اتفاقات پیش در بازی برابر فولاد گفت: من در یک فرصت بهتر درباره آن بازی صحبت می‌کنم اما در حال حاضر بهتر است که تمرکز خود را برای بازی مقابل ماشین‌سازی بگذاریم. ان‌شاءالله بعد از بازی برابر ماشین‌سازی در خدمت شما هستیم.

او درباره وضعیت چمن ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: در بازی قبلی ما این اتفاق افتاد و چمن بازی بلند بود. امیدوارم در بازی پیش رو چمن کوتاه‌تر شود و شکل خودش را داشته باشد چون چمن بلند، بازی را کندتر می‌کند و باعث می‌شود مسابقه حالت زیبای خودش را نداشته باشد. امیدوارم چمن بازی از کیفیت خوبی برخودار باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت شیخ دیاباته در تیمش خاطرنشان کرد: این بازیکن مشکل خاصی ندارد و در اردوی ما حضور دارد و اگر لازم باشد از دیاباته استفاده خواهیم کرد.

فکری درباره محروم و مصدوم تیمش گفت: مصدوم تیم ما فرشید اسماعیلی است که از ناحیه زانو مشکل دارد و سیاوش یزدانی از قبل مصدومیت داشته است و نمی‌تواند در این بازی ما را همراهی کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها