پیشنهاد 10 ساله منچسترسیتی به لیونل مسی

تایمز انگلیس امروز در خبری جالب عنوان کرد که منچسترسیتی خواهان جذب مسی است و می‌خواهد به او پیشنهاد 10 ساله ارائه دهد.

پیشنهاد 10 ساله منچسترسیتی به لیونل مسی
کد خبر: 447649
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۴ ۱۴:۵۱:۰۵

اعتمادآنلاین| موضوع انتقال مسی به منچسترسیتی به یکی از مهمترین مسائل فوتبال جهان بدل شده است و رسانه‌ها از نظرهای متفاوت خودشان صحبت می‌کنند.

از اسکای اسپورت که هفته پیش اعلام کرد که منچسترسیتی به دلیل شرایط اقتصادی از خرید مسی منصرف شده تا «گیلم بالاگه»، خبرنگار مشهور اسپانیایی که تمدید پپ را نشانه‌از خرید مسی دانست.

اما تایمز انگلیس امروز در خبری جالب عنوان کرد که منچسترسیتی خواهان جذب مسی است و می‌خواهد به او پیشنهاد 10 ساله ارائه دهد.

گروه فوتبال سیتی معروف به City Football Group که باشگاه منچسترسیتی را کنترل می‌کند پیشنهاد همکاری 10 ساله به فوق ستاره بارسلونا ارائه داده است. به این معنا که مسی چندین سال اول را به عنوان بازیکن زیر نظر پپ گواردیولا بازی کند و پس از آن می‌تواند به 8 تیم زیر نظر این گروه مثل یاکوهوما مارینوس ژاپن یا ملبورن سیتی استرالیا منتقل شود.

برای کامل شدن این 10 سال، باشگاه منچسترسیتی می‌خواهد پس از دوران فوتبال مسی از او به عنوان سفیر باشگاه استفاده کند. گروه فوتبال سیتی در نظر دارد از چهره موفق فوق ستاره آرژانتینی که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است برای وجهه باشگاه‌های خود استفاده کند.

او تا انتهای فصل یعنی تاریخ 30 ژوئن (9 تیر 1400) با بارسلونا قرارداد دارد و تا لحظه کنونی در نظر دارد که این تیم را ترک کند.

مسی این روزها در بارسلونا موفق نیست و شاید بتواند با رفتن به تیمی دیگر دوباره به جام و قهرمانی دست یابد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها