لیگ قهرمانان اروپا:

منچستر برد، بارسلونا و یوونتوس صعود کردند

در ادامه بازی‌های شب نخست از دور برگشت دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب شش بازی در گروه F، ‌G و H برگزار شد که در این شب تیم‌های بارسلونا و یوونتوس هم صعودشان را مسجل کردند.

منچستر برد، بارسلونا و یوونتوس صعود کردند
کد خبر: 447733
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ ۰۸:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| در گروه G لیگ قهرمانان اروپا، تیم بارسلونا که بدون مسی و دی‌یونگ میهمان دیناموکیف بود این تیم را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد تا 12 امتیازی شود و جشن صعود بگیرد. دِست در دقیقه 52 گل نخست را زد و دو گل بعدی را برِیت‌ویت در دقایق 57 و 70 (پنالتی) به ثمر رساند. آخرین گل تیم اسپانیایی را هم گریزمن در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم زد.

در بازی همزمان یوونتوس که در تورین به مصاف تیم فرنتس‌واروش رفته بود مهمان مجارستانی خود را با نتیجه 2 بر یک شکست داد تا همراه با بارسلونا به مرحله بعدی صعود کند. در این بازی یوونتوس گل نخست را دریافت کرد. این گل را اوزونی در دقیقه 19 زد تا تیم میهمان پیش بیفتد.

رونالدو در دقیقه 35 گل تساوی را به ثمر رساند. موراتا هم در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل دوم بازی پیر را به ثمر رساند. یوونتوس با این پیروزی 9 امتیازی شد و در رده دوم جدول گروه G باقی ماند. تیم‌های دیناموکیف و فرنتس‌واروش هم هر دو با یک امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم جدول این گروه ایستادند.


در گروه H تیم منچستریونایتد مهمان ترکیه‌ای‌اش تیم استانبول باشاک‌شهیر را با نتیجه 4 بر یک شکست داد و با 9 امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد. فرناندس دو بار دقایق 7 و 19، رشفورد در دقیقه 35 از روی نقطه پنالتی و جیمز در دقیقه 2+90 گل‌های یونایتد به ثمر رساندند و توروج در دقیقه 75 تنها گل تیم مهمان را زد. شیاطین‌سرخ در بازی رفت مقابل این حریف شکست خورده بودند.

در بازی همزمان هم پاری‌سن‌ژرمن با تک گل دقیقه 11 نیمار از روی نقطه پنالتی مهمان آلمانی خود تیم لایپزیش را با نتیجه یک بر صفر شکست داد تا از خطر حذف زودهنگام دور شود. با نتایج این دو بازی منچستریونایتد با 9 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و پاری‌سن‌ژرمن با 6 امتیاز در رده دوم ایستاد. لایپزیش هم با 6 امتیاز و با توجه به نتایج بازی‌های رودررو با پاریسی‌ها رده سوم را به خود اختصاص داده است. باشاک‌شهیر نیز با 3 امتیاز تیم قعرنشین جدول گروه H است.

و اما در گروه F، تیم دورتموند با نتیجه 3 بر صفر میهمان خود تیم کلوب‌بروژ بلژیک را شکست داد تا با 9 امتیاز صدر جدول رده‌بندی را حفظ کند. هولاند در دقایق 18 و 60 و سانچو در دقیقه 45 گل‌های دورتموند را در این بازی به ثمر رساندند.

در دیگر بازی این گروه نیز تیم لاتزیو در پایتخت ایتالیا مهمانش تیم زنیت سن‌پترزبورگ روسیه را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو برداشت. در این بازی که سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت در دقیقه 73 به جای ژیرکوف به میدان رفت،‌ ایموبیله دو بار دقایق 3 و 55 (پنالتی) و پارولو در دقیقه 22 گل‌های این بازی را برای لاتزیو به ثمر رساندند. جیوبا هم در دقیقه 25 تنها گل زنیت را زد.

با نتایجی که در این گروه رقم خورد، دورتموند با 9 امتیاز صدرنشین ماند و لاتزیو با یک امتیاز کمتر در رده دوم جدول قرار گرفت. در گروه F کلوب بروژ 4 امتیازی سوم است و زنیت با یک امتیاز در قعر جدول باقی ماند تا حذف شده زودهنگام لیگ قهرمانان اروپا باشد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها