کد خبر: 447736
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ ۰۸:۱۴:۲۱
| |

مربیان لیگ برتر فوتبال ایران شنود می‌شوند!

یک مربی فوتبال گفت: آقای مربی شاغل در یکی از تیم‌های شهرستانی از زمانی که در یک تیم دسته اولی فعالیت می‌کرد قبل از هر بازی آدم معتمد خود را به رختکن تیم مهمان می‌فرستاد تا در جایی که دید ندارد، مثل زیر صندلی یا پشت کمد داخل رختکن میکروفون نصب کند.

مربیان لیگ برتر فوتبال ایران شنود می‌شوند!
کد خبر: 447736
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ ۰۸:۱۴:۲۱

اعتمادآنلاین| در روزهای گذشته فوتبال کشورمان انواع و اقسام حواشی را داشته است اما دیروز خبر جدیدی از ابتکارات یک مربی جوان لیگ برتری در اردوی یک تیم مطرح توجهات را به خود جلب کرد!

منبع خبر ماجرا را این‌گونه شرح داد: آقای مربی شاغل در یکی از تیم‌های شهرستانی از زمانی که در یک تیم دسته اولی فعالیت می‌کرد قبل از هر بازی آدم معتمد خود را به رختکن تیم مهمان می‌فرستاد تا در جایی که دید ندارد، مثل زیر صندلی یا پشت کمد داخل رختکن میکروفون نصب کند تا صحبت‌های فنی مربیان تیم حریف را قبل از مسابقه بشنود. حتی جهت اطلاع از حرف‌های مربیان تیم حریف در جریان بازی در نقطه‌ای از نیمکت ذخیره‌های تیم مهمان که به چشم نمی‌آید هم یک میکروفون نصب می‌کند و زمانی که مربیان حریف برای انجام تعویض مشورت می‌کنند، او متوجه بازیکن تعویضی، دلیل تاکتیکی تعویض و شرح وظایف بازیکنی که قرار است وارد میدان شود، می‌شود!

منبع این خبر که خود در یک کادر فنی حضور دارد ادامه داد: ما فصل قبل در تیمی بودیم که جناب مربی مبتکر شنود! قبلاً در آن تیم حضور داشت و یک چیزهایی درباره همین مسائل شنیده بودیم تا اینکه در بازی رودررو هرگاه قصد انجام تعویض داشتیم، می‌دیدیم تیم حریف یک تعویض برای خنثی کردن حربه تاکتیکی ما آماده کرده است.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها