حسن روحانی، رئیس‌جمهوری:

دیگر دوران قلدری‌های آمریکا پایان یافت / ایران می‌تواند نیازمندی‌های منطقه و حتی جهان را در برخی از موارد تامین کند

رئیس‌جمهوری با اشاره به پایان دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا گفت: آنهایی که می‌خواستند ملت ایران سال 97 جشن سالگرد پیروزی انقلاب خود را نبینند و آنها وارد ایران شوند، همه سرنگون شدند و همه دوران قلدری‌هایشان پایان یافت و چند هفته دیگر به زباله دان ریخته می‌شوند.

دیگر دوران قلدری‌های آمریکا پایان یافت / ایران می‌تواند نیازمندی‌های منطقه و حتی جهان را در برخی از موارد تامین کند
کد خبر: 448027
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۶ ۱۰:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن روحانی، رئیس‌جمهوری صبح پنجشنبه در آیین بهره برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه «سال‌هاست که دچار تحریم هستیم» اظهار کرد: در این 3 سال اخیر در یک جنگ رویاروی بودیم و دشمنان با تمام مقابل ملت ایران آمدند و شکستی مفتضحانه خوردند.

وی با اشاره به پایان دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا افزود: آنهایی که می‌خواستند ملت ایران سال 97 جشن سالگرد پیروزی انقلاب خود را نبینند و آنها وارد ایران شوند، همه سرنگون شدند و همه دوران قلدری‌هایشان پایان یافت و چند هفته دیگر به زباله دان ریخته می‌شوند.

رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه این ملت ایران بود که در این سه سال مانند قبل مقاوم ایستاد و پیروز شد و این دشمنان ایران بودند که دچار شکست شدند، گفت: در این سال‌ها نشان داده شد اقتصاد ایران بزرگ و مقاوم است و فکر نمی‌کنم در منطقه هیچ کشوری چنین قدرتی داشته باشد که بتواند در سه سال جنگ رویاروی بایستد و پیروز شود؛ این نتیجه‌ی عظمت و قدرت و تاب آوری ملت ایران در سایه خوداتکایی و درون زایی و ژئوپلیتیک ایران است؛ ایران جایگاه جغرافیایی عظیمی است که قدرتی در دنیا نمی‌تواند ایران را بخاطر جایگاه خاصی که دارد فرهنگ و همچنین مقاومت های بسیاری که در طول تاریخ داشته است؛ از منطقه و جهان حذف کند. خیلی ها می‌خواستند کشور ما را از بین ببرند و نتوانستند؛ حال اینها آخرین هایی بودند که آمدند، اما به نتیجه نرسیدند و شکست خوردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها