کد خبر: 448039
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۶ ۱۱:۲۳:۰۰
| |

اجرای طرح‌ جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در گیلان

علیرضا غیاثی، معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب گیلان، گفت: طرح‌ جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در 11 شهر استان با پیشرفت فیزیکی بیش از 58 درصد در دست اجراست.

اجرای طرح‌ جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در گیلان
کد خبر: 448039
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۶ ۱۱:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا غیاثی، معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: طرح‌ جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در 11 شهر استان با پیشرفت فیزیکی بیش از 58 درصد در دست اجرا است.

او از اجرایی طرح فاضلاب در شهر‌های رشت، انزلی، فومن، صومعه سرا، تالش، آستارا، رودسر، لنگرود، لاهیجان، سیاهکل و آستانه اشرفیه خبر داد و افزود: برای 6 شهر املش، شفت، رودبار، منجیل، ماسال و رضوانشهر نیز مطالعات مورد نیاز برای دریافت کد اجرایی ماده 23 انجام شده که پس از تصویب در وزارت نیرو، به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال شده است.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب گیلان با اشاره به اینکه تاکنون در 11 شهر استان برای اجرای طرح‌های فاضلاب اعتباری بیش از 4 هزار و 989 میلیارد ریال هزینه شده، گفت: برای تکمیل این طرح‌ها که 58.5 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، به اعتباری بالغ بر 94 هزار و 234 میلیارد ریال نیاز است.

غیاثی اعتبار مصوب امسال فاضلاب برای 11 شهر گیلان را 14 هزار و 400 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: تاکنون 6 هزار و 200 میلیارد ریال از این اعتبار اختصاص یافته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها