کد خبر: 448041
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۶ ۱۱:۲۹:۰۰
| |

بیش از 73 هزار مشترک رودسری دیگر، دارای انشعاب گاز طبیعی شدند

محمد رجب پناهی،  رئیس اداره گاز شهرستان رودسر، از جذب سه هزار و 600 مشترک جدید گاز در این شهرستان خبر داد و گفت: اداره گاز رودسر با برخورداری از یک هزار و 270 کیلومتر شبکه و چهل هزار و 300 انشعاب گاز، به بیش از 73 هزار و 500 مشترک گاز رسیده است.

بیش از 73 هزار مشترک رودسری دیگر، دارای انشعاب گاز طبیعی شدند
کد خبر: 448041
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۶ ۱۱:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد رجب پناهی، رئیس اداره گاز شهرستان رودسر از جذب سه هزار و 600 مشترک جدید گاز در این شهرستان خبر داد و گفت: اداره گاز رودسر با برخورداری از یک هزار و 270 کیلومتر شبکه و چهل هزار و 00 3 انشعاب گاز، به بیش از 73 هزار و 500 مشترک گاز رسیده است.

او افزود: از ابتدای سال 98 تاکنون با اجرای بیش از 82 کیلومتر شبکه گاز و نصب بالغ بریک هزار انشعاب گاز، بیش از 3 هزار و 600 متقاضی گاز بهره‌مند از نعمت گاز طبیعی شده اند.

رئیس اداره گاز شهرستان رودسر همچنین بهینه سازی هیتر ایستگاه‌های شهرستان رودسر، رینگ کردن همه ایستگاه‌های شهرستان، انجام عملیات مانیتورینگ ایستگاه‌های تقلیل فشار با همکاری واحد اندازه گیری، حذف 4 مورد شیر حوضچه‌ای باقی مانده وتبدیل آن‌ها به ساقه بلند، نصب کابینت برای مشترکان دوپوندی و رنگ آمیزی خرپا‌ها وایستگاه‌های صنایع را از مهم‌ترین اقدام های این اداره اعلام کرد.

رجب پناهی با اشاره به پیمان‌های فعال در اداره گاز شهرستان رودسر ، افزود: در این شهرستان مجموعاً 12 پیمان در زمینه‌های گازرسانی به روستاها، نصب انشعابات، اجرای شبکه حفره خالی، تعمیرات، خدمات امداد و خودرو‌های امداد، گازبانی، خدمات اداری، خودرو‌های استیجاری، مشاور خدمات شبکه و انشعاب و اورهال هیتر‌ها مشغول به فعالیت است که به صورت مستمر از سوی ناظران منتخب و همچنین بازرسی‌های فصلی مورد ارزیابی قرارمی گیرند.

او درخصوص مدیریت بودجه و هزینه‌های آن ، گفت: در این زمینه گزارشی به صورت فصلی از طرف واحد مالی برای ادارات ارسال می‌ شود و تصمیم‌های مقتضی درخصوص رعایت چارچوب بودجه‌های ابلاغی صورت می‌پذیرد.

رئیس اداره گاز رودسر با اشاره به آمادگی کامل بخش‌های امداد وتعمیرات برای ارائه خدمات به مشترکان افزود: این واحد‌ها براساس وظیفه ذاتی خود به صورت 24 ساعته آماده انجام هرگونه خدمت امدادی و یا تعمیراتی است و شرح اقدام های آنان به طور مرتب و روزانه در سیستم ثبت می‌شود.

رجب پناهی گفت: همچنین برای ارتقای سطح آمادگی کارکنان امداد و تعمیرات به صورت منظم با همکاری امور HSE مانور‌هایی درسطح شهرستان برگزار می‌شود که از جمله آن می‌توان به اجرای مانور‌های خروج اضطراری ادارات رودسر و چابکسر، رانش زمین درواجارگاه، افت فشار در کلاچای، سیل و شکستن خرپا در رحیم آباد و همچنین خارج کردن ایستگاه‌های واجارگاه و سیاهکلرود از مدار و استفاده از ایستگاه‌های تحت پوشش این دو ایستگاه است.

رئیس اداره گاز رودسر در پایان تصریح کرد: برای همه کارکنان تعمیراتی، امدادگران و گازبانان کلاس‌های مرتبط با شرح وظایف به صورت مستمر از سوی کارشناسان برگزار می‌شود و همچنین واحد آموزش نیز در راستای شرح وظایف کارکنان کلاس‌های دوره‌ای متناسب با شغل آنان برگزار می‌ کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها