قهرمان کشتی در یک شرکت پتروشیمی استخدام شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از جذب محسن مدهنی، دارنده مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان که در شهرستان اندیمشک دستفروشی می‌کرد، در یکی از شرکت‌های پتروشیمی خوزستان خبر داد.

قهرمان کشتی در یک شرکت پتروشیمی استخدام شد
کد خبر: 448085
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۶ ۱۳:۲۱:۴۴

اعتمادآنلاین| مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از جذب محسن مدهنی، دارنده مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان که در شهرستان اندیمشک دستفروشی می‌کرد، در یکی از شرکت‌های پتروشیمی خوزستان خبر داد.

ارسلان غمگین امروز (6 آذرماه) در حاشیه دیدار با محسن مدهنی دارنده مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از پخش کلیپ دستفروشی این قهرمان کشتی فرنگی جهان اهل استان خوزستان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت دیدار با این ورزشکار و رفع مشکل بیکاری وی دستور ویژه صادر کرد که به سرعت این کار انجام شد.

وی افزود: امروز در نشست با این قهرمان کشتی در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و با انجام تماس‌های تلفنی با معاونین و مشاورین وزیر کار، شرایط جذب این قهرمان ارزنده در یکی از شرکت‌های پتروشیمی خوزستان فراهم شد.

غمگین عنوان کرد: دستورهای لازم برای جذب این کشتی‌گیر اندیمشکی توسط آقای شریعتمداری وزیر کار صادر شده و تنها مراحل اداری آن باقی مانده است که در 48 ساعت آینده نهایی خواهد شد.

محسن مدهنی قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان جهان در سال 2017؛ در روزهای گذشته با انتشار فیلمی، از دستفروشی خود در شهر اندیمشک به علت بیکاری و اجبار، خبر داده بود. او در این فیلم عنوان کرده بود که ماموران شهرداری مانع دستفروشی او شده‌اند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها