کد خبر: 448148
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۶ ۱۶:۵۶:۰۰
| |

رئیس پارک علم و فناوری رودسر مطرح کرد:

بازارهای داخلی و خارجی مقصد محصولات دانش بنیان استان گیلان

عادل رنجی، رئیس پارک علم و فناوری رودسر، از کسب رتبه نخست پارک علم و فناوری شهرستان رودسر در استان گیلان طی هشت ماهه نخست سال 99 خبر داد و اظهار کرد: تکیه بر توان شرکت‌های دانش بنیان و فناور را دنبال می‌کنیم.

بازارهای داخلی و خارجی مقصد محصولات دانش بنیان استان گیلان
کد خبر: 448148
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۶ ۱۶:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| رئیس پارک علم و فناوری رودسر، از افزایش تقاضاها درخصوص محصولات تولیدی شرکت‌های دانش بنیان و فناور مستقر در این مجموعه در داخل و خارج از کشور اشاره کرد و گفت: بیش از 35 شرکت دانش بنیان و فناور فعال دارد و محصولات خود را به بازارهای داخلی و خارجی ارسال می کنند.

عادل رنجی از کسب رتبه نخست پارک علم و فناوری شهرستان رودسر در استان گیلان طی هشت ماهه نخست سال 99 خبر داد و اظهار کرد: تکیه بر توان شرکت های دانش بنیان و فناور را دنبال می کنیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال 99 تحت عنوان «جهش تولید» توسط مقام معظم رهبری، گفت: تلاش کردیم این شعار در مجموعه پارک علم و فناوری شهرستان رودسر تحقق پیدا کرده و جایگاه این مجموعه در استان و کشور ارتقا یابد.

رئیس پارک علم و فناوری شهرستان رودسر ادامه داد: مجموعه پارک علم و فناوری شهرستان رودسر از جایگاه ویژه ای در استان و کشور و حتی حوزه بین الملل برخوردار است که می توان به آینده این مجموعه برای تحقق توسعه پایدار مبتنی بر محصولات دانش بنیان امیدوار بود.

رنجی، همچنین از افزایش تقاضاها درخصوص محصولات تولیدی شرکت‌های دانش بنیان و فناور مستقر در این مجموعه در داخل و خارج از کشور اشاره کرد.

وی یادآور شد: مجموعه پارک علم و فناوری شهرستان رودسر از خرداد 1398 مجددا شروع به فعالیت کرده که پس از گذشت یک و نیم سال از فعالیت مجدد این مجموعه بیش از 35 شرکت دانش بنیان و فناور فعال دارد و محصولات خود را به بازارهای داخلی و خارجی ارسال می کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها