کد خبر: 448434
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۸ ۰۹:۵۹:۳۲
| |

وزیر ورزش و جوانان:

موفقیت‌های فوتبال استمرار پیدا خواهد کرد

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه تایید اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: آینده بسیار خوبی را با همتی که مجمع به خرج خواهد داد، خواهیم داشت. با حمایت‌هایی که وزارت ورزش انجام داده، با حفظ استقلال فدراسیون فوتبال روزهای خوشی را در چند سال گذشته دیده‌ایم.

موفقیت‌های فوتبال استمرار پیدا خواهد کرد
کد خبر: 448434
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۸ ۰۹:۵۹:۳۲

اعتمادآنلاین| مسعود سلطانی‌فر صبح شنبه در حاشیه برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال اظهار کرد: ابتدا شهادت جانگداز دکتر محسن فخری‌زاده را تسلیت می‌گویم. او دانشمند صنعت دفاعی کشور بود که توسط عوامل استکبار جهانی و صهیونیستی به شهادت رسید و امیدواریم که ملت قهرمان ایران مثل همیشه پاسخ دندانشکنی به این‌ها بدهند. امروز یک روز تاریخی برای ورزش کشور به خصوص فوتبال است.

وی افزود: بحث اساسنامه که سالها در کش‌ و قوس بود و مسائل مختلفی درباره آن مطرح بود، با تدابیری که اتخاذ شد، امروز در مجمع فدراسیون فوتبال مطرح می‌شود و با عنایت به تغییراتی که داده شده و به‌روزسازی که با آخرین استانداردهای فیفا به عمل آمده، مطمئنا سند محکمی خواهد شد تا به رشد و توسعه فوتبال کشور کمک کند.

وزیر ورزش گفت: ما آینده بسیار خوبی را با همتی که مجمع به خرج خواهد داد، خواهیم داشت. با حمایت‌هایی که وزارت ورزش انجام داده، با حفظ استقلال فدراسیون فوتبال روزهای خوشی را در چند سال گذشته دیده‌ایم. ما در جام جهانی 2018 حضور مقتدرانه داشتیم و باشگاه‌های ما در لیگ قهرمانان آسیا دو بار به فینال رسیدند و به امید خدا قهرمانی یکی از این باشگاه‌ها در آسیا را امسال خواهیم دید. ان‌شاءالله این روزهای خوب استمرار پیدا خواهد کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها