امیر حاتمی، وزیر دفاع:

شاهد حضور با برکت شهید فخری‌‌زاده در عرصه‌های مختلف هستیم

وزیر دفاع در پاسخ به سوالی پیرامون شخصیت علمی و ویژگی‌های شهید فخری‌زاده گفت: شهید فخری‌زاده عمر شریفشان را صرف کارهای پژوهشی و تحقیقاتی مختلف در حوزه‌های مسئولیتی کردند و در عرصه‌های مختلف شاهد ابتکارات و خلاقیت‌ها و حضور با برکت ایشان هستیم.

شاهد حضور با برکت شهید فخری‌‌زاده در عرصه‌های مختلف هستیم
کد خبر: 448461
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۸ ۱۰:۵۸:۱۳

اعتمادآنلاین| وزیر دفاع گفت:‌ تنها خواسته همسر گرامی شهید عزیزمان این بود که اجازه ندهید راه شهید عزیزمان بسته بماند و آن را ادامه دهید.

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در حاشیه دیدار از خانواده شهید محسن فخری‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیق داشتیم خدمت خانواده معظم شهید دکتر فخری‌زاده برسیم.

وی افزود: حق شهید عزیزمان بر گردن همه ما این بود که یک مراسم باشکوه و در خور برای شهید عزیزمان داشته باشیم ولی با توجه به شرایط خاص بیماری که امروز محدودیت‌های مختلفی را اعمال کرده‌اند نهایتاً در خدمت خانواده شهید در منزل شهید عزیزمان رسیدیم و عرض تسلیت داشتیم و به حمدالله خانواده فرهیخته و با روحیه بسیار بالا حضور دارند و همگی در خواست شان این بود که راه شهید عزیزمان را با قوت ادامه دهیم.

وزیر دفاع ادامه داد: همسر گرامی شهید عزیزمان تنها خواسته‌اش از من این بود که اجازه ندهید راه شهید عزیزمان بسته بماند و آن را ادامه دهید و من هم با اطمینان ایشان عرض کردم که حتما همه ما به ویژه همکاران و همراهان ایشان و شاگردان ایشان در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلفی که ابعاد متعددی داشت تربیت کردند، همه اینها با قدرت و سرعت ادامه پیدا خواهد کرد و به برکت خون شهید عزیز ما موجب خواهد شد که هم خانواده عزیز ایشان با سربلندی و هم کارهایی که بال می‌کردند با قوت ادامه پیدا کند.

امیر حاتمی در پاسخ به سوالی پیرامون شخصیت علمی و ویژگی‌های شهید فخری‌زاده اظهار داشت: شهید عزیز ما یک انسان مخلص و پرتلاش و مبتکر و خلاق بودند که همه عمر شریفشان را صرف کارهای پژوهشی و تحقیقاتی مختلف در حوزه‌های مسئولیتی کردند و در هر مقطعی از تاریخ انقلاب از دفاع مقدس تا امروز آنچه که مورد نیاز دفاع کشور بود که ایشان به آن موضوع پرداختند.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط کاری ایشان نیاز دارد که مفصل‌تر راجع به مجموعه تلاش‌های ایشان صحبت کنیم چون در عرصه‌های مختلف شاهد ابتکارات و خلاقیت‌ها و حضور با برکت ایشان هستیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها