کد خبر: 448548
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۸ ۱۴:۴۳:۲۴
| |

واکنش جنجالی حیدر بهاروند به صحبت‌های قاضی‌زاده هاشمی

حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال، گفت: ملاک و معیار انتخابات فدراسیون فوتبال، اساسنامه است و افراد نمی‌توانند برای فوتبال تصمیم‌گیری کنند. اگر مجلس قانونی مصوب کند، ما قبول می‌کنیم اما شخص نمی‌تواند تصمیم‌گیری کند. 

واکنش جنجالی حیدر بهاروند به صحبت‌های قاضی‌زاده هاشمی
کد خبر: 448548
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۸ ۱۴:۴۳:۲۴

اعتمادآنلاین| حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال پس از پایان برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه‌ خوبی درباره بحث مجمع برگزار کردیم و فکر می‌کنم نتیجه‌ آن هم اعلام شد و اعضای محترم مجمع توانستند با قاطعیت اساسنامه را تصویب کنند تا به پروسه انتخابات برویم.

وی در پاسخ به این سوال که در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت خواهد کرد؟ گفت: انشالله هرچه خواست خدا باشد، فعلا نمی‌دانم.

سرپرست فدراسیون فوتبال در خصوص این موضوع که براساس تصویب مجلس و طبق قانون بازنشستگی او نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند، تصریح کرد: اگر من بازنشسته بودم، نگذارند. ملاک و معیار انتخابات فقط اساسنامه است ولاغیر و هیچ شخصی نمی‌تواند برای فوتبال تصمیم‌گیری کند، نه من و نه کس دیگری. اینکه افراد بیرون نظرشان را بگویند برای ما محترم است اما فوتبال اساسنامه دارد.

بهاروند در پاسخ به این سوال که بازنشسته است یا نه؟ خاطرنشان کرد: به هر حال مراجع ذ‌ی‌صلاح استعلام می‌گیرند بالاخره من یا بازنشسته هستم یا نه، البته بحث فقط بازنشستگی من نیست. بر اساس اسنامه فدراسیون فوتبال خیلی‌ها می‌توانند شرکت کنند و اگر غیرقانونی باشد جلوی آنها گرفته خواهد شد.

وی در خصوص این موضوع که گفته شده بود 8 نفری که قرارداد ویلموتس را امضا کرده‌اند نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند، عنوان کرد: چه کسی این موضوع را گفته است؟

سرپرست فدراسیون فدراسیون در خصوص اینکه قاضی‌زاده هاشمی نماینده مجلس این موضوع را مطرح کرده است، توضیح داد: فدراسیون فوتبال اساسنامه دارد، اگر در اساسنامه چنین موضوعی مطرح شده باشد قطعا ما در انتخابات شرک نخواهیم کرد. ملاک و معیار اساسنامه است و افراد نمی‌توانند برای فوتبال تصمیم‌گیری کنند. اگر مجلس قانونی مصوب کند، ما قبول می‌کنیم اما شخص نمی‌تواند تصمیم‌گیری کند.

بهاروند در خصوص پرونده ویلموتس گفت: این پرونده مراحل خودش را طی می‌کند و اجازه دهید این پرونده پیگیری شود، الان در این خصوص صحبتی شود، در آینده اگر مشکلی پیش بیاید می‌گویند که فلانی اطلاعات پرونده را به بیرون داد.

وی در پاسخ به این سوال که تاریخ انتخابات فدراسیون چه زمانی خواهد بود؟ خاطرنشان کرد: هیئت رئیسه انشاءالله در همین یکی دو روز آینده تشکیل جلسه خواهد داد و در جلسه درباره زمان انتخابات تصمیم‌گیری خواهد شد. حدس بنده این است که انتخابات اواخر بهمن‌ماه برگزار شود.

پروسه انتخابات و ثبت‌نام آن حدود 70 روز طول می‌کشد. قطعا ما دنبال این هستیم که انتخابات با حضور افراد برگزار شود چون شرایط انتخابات با مجمع تفاوت دارد. در بحث رای‌گیری درباره اساسنامه رای‌‌گیری مخفی نیست و درباره انتخاب افراد رای‌گیری مخفی باید باشد و بعد از آن اعلام شود. امیدواریم که بتوانیم مجمع و انتخابات را برگزار کنیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال در خصوص بحث میزبانی ایران در جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: کارهای این مسئله را هم در حال انجام هستیم یکسری استعلام‌ها را می‌خواستند که وزیر ورزش کمک کردند و در حال گرفتن این استعلام‌ها هستیم. ما خوشبین هستیم و تلاش‌مان را انجام می‌دهیم. به هر حال کشورهای دیگر هم رقیب ما هستند ولی ما سعی می‌کنیم که میزبانی جام ملت‌ها را بگیریم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها