کد خبر: 448747
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۹ ۱۳:۵۲:۰۰
| |

از اول آذر امروز و همزمان با اجرای محدودیت‌های کرونایی؛

پلمب 147 واحد صنفی متخلف در استان گیلان

سرهنگ سیدمهدی نجفی‌پور، رئیس پلیس نظارت بر اماکن گیلان، گفت: همزمان با اجرای محدودیت‌های کرونایی از اول آذر ماه، تاکنون 3236 بازدید در سطح استان انجام گرفته و 147 واحد صنفی که نسبت به دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا بی تفاوت بودند، پلمب شدند.

پلمب 147 واحد صنفی متخلف در استان گیلان
کد خبر: 448747
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۹ ۱۳:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| رئیس پلیس نظارت بر اماکن گیلان گفت: همزمان با اجرای محدودیت‌های کرونایی از اول آذر ماه، تاکنون 3236 بازدید در سطح استان انجام گرفته و 147 واحد صنفی که نسبت به دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا بی تفاوت بودند، پلمب شدند.

سرهنگ سیدمهدی نجفی‌پوربا اشاره به نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی در مدت زمان اجرای محدودیت‌های کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: همزمان با اجرای محدودیت‌های کرونایی از اول آذر ماه، تاکنون 3236 بازدید در سطح استان انجام گرفته است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان افزود: در طی این بازدیدها 1672 مورد تذکر به واحدهای صنفی متخلفی که پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکرده بودند، داده شد و همچنین 512 واحد صنفی نیز اخطار پلمب دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در مدت اجرای محدودیت‌های کرونایی 723 مورد تعهد از واحدهای صنفی اخذ شد، تصریح کرد: 147 واحد صنفی که نسبت به دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا بی تفاوت بودند، پلمب شدند.

نجفی‌پور یادآور شد: 121 گشت مشترک نظارتی و بازرسی نیز با فرمانداری‌ها، ادارات صمت، تعزیرات و کارشناسان بهداشت و درمان انجام گرفته است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها