محمدکاظم بهرامی، رئیس دیوان عدالت اداری:

زبان دشمنان ما، زبان زور و کشتار و ترور است

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: زبان دشمنان ما، زبان زور و کشتار و ترور است و با اینکه در ظاهر خودشان را حامی صلح و حقوق بشر جلوه می‌دهند، در عرصه عمل، دست به جنایت می‌زنند و با ترور دانشمندان و شخصیت‌های بزرگ ما بزعم خودشان درصدد متوقف کردن ملت در راه سرافرازی و اقتدار هستند.

زبان دشمنان ما، زبان زور و کشتار و ترور است
کد خبر: 449428
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۲ ۱۴:۰۲:۰۸

اعتمادآنلاین| رئیس دیوان عدالت اداری گفت: وقتی دشمنان ما جز منطق زور هیچ منطقی را نمی‌فهمند، ما نیز باید متناسب با منطق آنان رفتار کنیم و بر این اساس باید تلاش کنیم روز به روز خودمان را قوی‌تر کنیم تا دشمنان از ما بترسند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدکاظم بهرامی در نشست امروز جلسه هیات عمومی که به صورت آنلاین و مجازی برگزار شد، در نطق پیش از دستور خود، شهادت شهید فخری‌زاده را به همه حق‌طلبان و استکبارستیزان عالم و بخصوص به ملت شریف ایران تبریک و تسلیت گفت.

وی شهادت شهدا را مایه برکت دانست و تصریح کرد همان‌گونه که همه شهادت‌ها در طول تاریخ مایه برکت و تحولات مثبت بوده، امیدوارم شهادت ایشان نیز منشاء تحولات خیر در کشور باشد.

رئیس دیوان عدالت اداری افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در طول 40 سال گذشته هرگز توان گفت‌وگو بر مبنای منطق را نداشته‌اند؛ چراکه اگر ملاک منطق باشد، توطئه‌های ایشان علیه ملت ایران با هیچ منطقی پذیرفتنی نیست. بنابراین زبان دشمنان ما، زبان زور و کشتار و ترور است و با اینکه در ظاهر خودشان را حامی صلح و حقوق بشر جلوه می‌دهند، در عرصه عمل، دست به جنایت می‌زنند و با ترور دانشمندان و شخصیت‌های بزرگ ما بزعم خودشان درصدد متوقف کردن ملت در راه سرافرازی و اقتدار هستند.

وی گفت: وقتی دشمنان ما جز منطق زور هیچ منطقی را نمی‌فهمند، ما نیز باید متناسب با منطق آنان رفتار کنیم و بر این اساس باید تلاش کنیم روز به روز خودمان را قوی‌تر کنیم تا دشمنان از ما بترسند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها