کد خبر: 450004
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۲:۴۵:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

بچه‌های گریان!

روزنامه‌های ورزشی اروپا رقابت های فرمول یک بحرین و همچنین رقابت های مختلف باشگاهی در قاره سبز را پوشش دادند. روزنامه‌های انگلیسی، مورینیو، کلوپ و گواردیولا را تیتر اول خودشان کردند.

بچه‌های گریان!
کد خبر: 450004
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۲:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه‌های ورزشی اروپا رقابت های فرمول یک بحرین و همچنین رقابت های مختلف باشگاهی در قاره سبز را پوشش دادند. روزنامه‌های انگلیسی، مورینیو، کلوپ و گواردیولا را تیتر اول خودشان کردند و رسانه‌های ایتالیایی هم دربی شهر تورین و همچنین رودررویی کونته و سینیشا میهایلوویچ را به صفحه اول آوردند. رئال مادرید و بارسلونا نیز مثل همیشه تیتر اول روزنامه‌های ورزشی اسپانیا بودند. در ادامه نگاهی می‌کنیم به روزنامه‌های ورزشی اروپا در روز شنبه پنجم دسامبر.

روزنامه میرور ورزشی، چاپ انگلیس، در گزارشی به مثبت شدن تست کرونای لوئیس همیلتون پرداخته و «بچه‌های گریان» را تیتر اصلی خود کرده و عکسی از مورینیو، گواردیولا و یورگن کلوپ را منتشر کرده است.

1

روزنامه دیلی تلگراف در صفحه ورزشی خود عکسی از خودرو مرسدس در پیست بحرین منتشر کرده و به حضور راسل در این تیم پرداخته است.

1

روزنامه آی اسپورت انگلیس تیتر اول خود را به مورینیو و دربی شمال لندن اختصاص داده است.

1

هری کین و پپه، بازیکنان تاتنهام و آرسنال، تیتر اول روزنامه تایمزانگلیس هستند که به دیدار مهم تاتنهام و آرسنال در لیگ برتر جزیره اشاره دارد.

1

بچه‌های گریان تیتر اول روزنامه استاراسپورت انگلیس است که با عکسی جالب از یورگن کلوپ و گواردیولا به چاپ رسیده است.

1

روزنامه دیلی اکسپرس انگلیس نیز عکسی از یورگن کلوپ و مورینیو را در صفحه اولش منتشر کرده است. این روزنامه گزارشی هم درباره ویروس کرونا دارد.

1

روزنامه ojogo، چاپ پرتغال، عکسی از مربی پورتو را منتشر کرده و با این مربی فوتبال مصاحبه‌ای انجام داده است. کونسیسائو در این گفت‌وگو درباره مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو هم حرف‌های جالبی زده است.

1

روزنامه کوریره دلو اسپورت عکسی از آنتونیو کونته و سینیشا میهایلوویچ را منتشر کرده و به دیدار اینترمیلان برابر بولونیا پرداخته است.

1

روزنامه گازتا دلو اسپورت استالیا دربی تورین و همچنین دیدار اینترمیلان و بولونیا را برای صفحه اول خود انتخاب کرده است.

1

عکس و تیتر اصلی روزنامه توتواسپورت نیز به دربی تورین و جدال حساس یوونتوس برابر تورینو اختصاص دارد. این روزنامه دربی تورین را فراتر از یک دربی خوانده است.

1

زیدان عکس اصلی روزنامه مارکا است. این روزنامه تیتر اول خودش را به نقل قولی از این مربی فرانسوی اختصاص داده است.

1

روزنامه as اسپانیا تیتر اصلی‌اش را به زیدان و بازی رئال مادرید برابر سویا در لالیگا اختصاص داده است.

1

روزنامه اسپورت اسپانیا لیونل مسی را با تیتر «اجازه بده مهمانی ادامه پیدا کند» موضوع صفحه اول خود کرده است. این روزنامه البته نگاهی هم به بازی رئال مادرید و سویا انداخته است. دیداری که می‌تواند برای زیدان سرنوشت‌ساز باشد.

1

روزنامه موندو اسپانیا هم عکسی از پله و لیونل مسی را در صفحه اولش منتشر کرده است.

1

روزنامه اسپورتیو اسپانیا نیز عکسی از شادی گل آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسلونا را با تیتر «حس مثبت» منتشر کرده است.

1

در پایان، در فرانسه روزنامه اکیپ عکسی از پیروزی المپیک مارسی برابر نیم المپیک را برای صفحه اصلی‌اش انتخاب کرده است.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها