کد خبر: 450077
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۴:۴۹:۵۲
| |

حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش:

نیروی زمینی ارتش ولایتمداری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری را در اولویت قرار داده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش همواره سه اصل را در اولویت و سرلوحه خدمتی خود قرار داده است که شامل ولایتمداری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری است.

نیروی زمینی ارتش ولایتمداری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری را در اولویت قرار داده است
کد خبر: 450077
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۴:۴۹:۵۲

اعتمادآنلاین| فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن تبریک به امیر سرتیپ علی جهانشاهی به مناسبت ارتقای جایگاه خدمتی او به عنوان جانشین معاون ارزیابی قرارگاه خاتم(ص) در جمع فرماندهان و مسئولان از خدمات شایسته وی تجلیل و قدردانی کرد.

سرتیپ کیومرث حیدری با اشاره به خصوصیات اخلاقی امیر سرتیپ جهانشاهی گفت: در مدت چهار سال خدمت صادقانه، خالصانه و تاثیرگذار خود در سمت معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش برای تمامی کارکنان این نیرو الگوی تلاش و پشتکار بود و این آرامش خاطر و برنامه منسجمی را که در سطح نزاجا شاهد هستیم، مدیون امیر جهانشاهی هستیم.

وی تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش همواره سه اصل را در اولویت و سرلوحه خدمتی خود قرار داده است که شامل ولایتمداری، عدالت محوری و شایسته سالاری است. امیر جهانشاهی برای بنده در این سه اصل همواره الگو بوده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، از خصوصیات بارز دیگر امیر سرتیپ جهانشاهی را صداقت، امانت داری و بیان فصیح و صریح دانست و عنوان کرد: امیر جهانشاهی هرگز در غیاب کسی سخنی نمی گفت و اگر انتقاد یا پیشنهادی داشت به طور مستقیم و رسمی نظر می دادند. همین موضوع بستر دوستی و برادری را در سطح نیروی زمینی نهادینه کرد و باعث همدلی میان تمامی کارکنان شد.

حیدری ضمن بیان این نکته که تعریف و تمجید از امیر سرتیپ جهانشاهی او را ناراحت و آزرده می کند ادامه داد: تعهد، وفاداری و اخلاص عمل او به هیچ عنوان جنبه تعریف و تمجید ندارد و یک واقعیت کتمان ناپذیر است.

وی تصریح کرد: گاهی تصمیم‌گیری‌ها و پیشنهادهای امیر جهانشاهی در سطح فرماندهی نیروی زمینی بود و ارتقای جایگاه و رتبه او به عنوان جانشین معاون ارزیابی نیروی زمینی ارتش، سپاه و مرزبانی قرارگاه خاتم(ص) با توجه به عملکرد هوشمندانه، خالصانه و دقت در مدیریت، یک انتخاب بسیار درست و جایگاه شایسته ای برای او خواهد بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در سخنانی دیگر به خدمات شایسته معاون هماهنگ‌کننده نزاجا پرداخت و افزود: نیروی زمینی سه سال پیاپی مقام اول اشراف را در ارتش کسب کرده و این مهم را مدیون شایستگی و تیزهوشی تمامی فرماندهان و کارکنان خدوم است و در این بین امیر سرتیپ جهانشاهی نقش بی بدیلی را داشته است .کارکنان این نیرو همواره دلتنگ او خواهند ماند و هرگز خدمات مخلصانه او را از یاد نخواهند برد.

گفتنی است جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، فرماندهان قرارگاه‌های منطقه‌ای، اراشد نظامی و تمامی فرماندهان یگان‌های عمده و همچنین کارکنان خدوم نیروی زمینی ارتش از خدمات ارزنده و مخلصانه امیر سرتیپ علی جهانشاهی تقدیر و انتصاب وی به عنوان جانشین معاون ارزیابی قرارگاه خاتم(ص) را تبریک گفتند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها