کد خبر: 450228
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۱۱:۱۰:۳۹
| |

حسین انصاری‌راد، فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

شروط بایدن و آمریکا در ذیل مذاکره برجامی قابل حل است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: شرط همه این‌ها، بازگشت آمریکا به برجام است. شروط بایدن و آمریکا نیز در ذیل مذاکره برجامی قابل حل است. این شروط را نباید مانع مذاکره و رابطه با آمریکا قرار داد. 

شروط بایدن و آمریکا در ذیل مذاکره برجامی قابل حل است
کد خبر: 450228
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۱۱:۱۰:۳۹

اعتمادآنلاین| یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: هرچه زودتر باید وعده بایدن مبنی بر ورود دوباره به برجام، آغاز شود تا تحریم‌ها برطرف شود و ایران بتواند مبالغی را که از چین و کره جنوبی و... طلبکار است، پس بگیرد.

حسین انصاری‌راد، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در رابطه با چانه‌زنی‌های مجلس با دولت در شرایط بحرانی کشور گفت: مسئله تحریم‌ها (تحریم‌های نفتی و پولی و قطع رابطه اقتصادی) و جنگ سرد میان ایران و آمریکا و ایران و رژیم صهیونیستی، برای مردم امری تحمل‌ناپذیر و سنگین است.

او افزود: این امر برای مردم حتی یک لحظه‌ (نه چند ماهی که بعضی‌ها منتظر انتخابات ریاست جمهوری هستند) نیز غیرقابل تحمل نیست، البته برای کسانی که فقط به دنبال قدرت سیاسی و انتخابات 1400 هستند این مسائل اهمیتی ندارد.

انصاری راد تاکید کرد: هر چه زودتر باید وعده بایدن مبنی بر ورود دوباره به برجام، آغاز شود تا تحریم‌ها برطرف شود و ایران بتواند مبالغی را که از چین و کره جنوبی و... طلبکار است، پس بگیرد. همچنین ایران بتواند نفت بفروشد و همچنین بتواند از صندوق‌های بین‌المللی پول استفاده کند.

او اضافه کرد: شرط همه این‌ها، بازگشت آمریکا به برجام است. شروط بایدن و آمریکا نیز در ذیل مذاکره برجامی قابل حل است. این شروط را نباید مانع مذاکره و رابطه با آمریکا قرار داد.

این چهره سیاسی تصریح کرد: هر چه که مانع مذاکره شده و زمینه رابطه ایران و آمریکا را متشنج کند، به ضرر ملت ایران تمام می‌شود و مسئولان، بیش از هر چه باید به رضایت ملت تن بدهند زیرا لازمه مشروعیت همه آن‌ها، رضایت مردم است.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها