کد خبر: 450243
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۱۱:۴۳:۵۲
| |

واکنش رئیس فدراسیون دوومیدانی به ماجرای احسان حدادی

هاشم صیامی، رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد عمل حدادی و زمان بازگشت او، گفت: احسان علاوه بر خارپاشنه، استخوان‌های زائد آشیل خود را هم عمل کرده است و شرایط خوبی دارد. اکنون هم به پیگیری درمان و فیزیوتراپی نیاز دارد که در حال انجام است.

واکنش رئیس فدراسیون دوومیدانی به ماجرای احسان حدادی
کد خبر: 450243
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۱۱:۴۳:۵۲

اعتمادآنلاین| هاشم صیامی می‌گوید کار احسان حدادی که برای انجام عمل جراحی خارپاشنه در آلمان به سر می‌برد، تمام شده و احتمال دارد هفته آینده به کشور برگردد.

احسان حدادی از 20 مهر ماه و بعد از مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون به آلمان رفت تا خارپاشنه خود را در این کشور عمل کند و با اینکه عمل خود را اواسط آبان انجام داده اما هنوز به ایران برنگشته است.

صیامی، رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد عمل حدادی و زمان بازگشت او، به ایسنا گفت: احسان علاوه بر خارپاشنه، استخوان‌های زائد آشیل خود را هم عمل کرده است و شرایط خوبی دارد. اکنون هم به پیگیری درمان و فیزیوتراپی نیاز دارد که در حال انجام است و به احتمال زیاد هفته آینده به ایران برمی‌گردد.

او افزود: حدادی یک هفته زودتر از تاریخ عملش به آلمان رفت تا کارهایش را انجام دهد اما به دلیل شرایط کرونا جراحی عقب افتاد و پس از آن نیز باید روند فیزیوتراپی خود را دنبال می‌کرد، به همین دلیل اقامتش طولانی شد، وگرنه کارش تمام شده و برمی‌گردد.

صیامی در پاسخ به این سوال که چرا استخوان‌های زائد آشیل حدادی در بررسی پزشک‌های ایرانی مشخص نشد؟ گفت: در ایران گفته‌اند خارپاشنه دارد اما پزشک متخصص او در آلمان عمیق‌تر و مناسب‌تر معاینه کرده است. حس می‌کنم دکتر لازم دانسته مواردی که احتمال دارد در آینده مشکل‌ساز باشد را هم عمل کند.

او افزود: فدراسیون پزشکی ورزشی و کمیته تخصصی این فدراسیون تشخیص دادند که حدادی با توجه به شرایطش و اهمیت پاشنه و مچ پا در پرتاب دیسک در آلمان عمل کند. او سرمایه ماست و باید در چارچوب ضوابط اداری کمکش کنیم.

صیامی در مورد پرداخت هزینه‌های اقامت حدادی در آلمان گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی کمک کرده است و ما هم کمک می‌کنیم که به بهترین شکل ممکن کار درمانش با موفقیت تمام شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها