کد خبر: 450285
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۷ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

شانس یافتن شغل برای زنان محجبه در فرانسه چقدر است؟

شانس یک زن محجبه برای یافتن کار در فرانسه در مقایسه با بقیه زنان یک درصد است. این در حالی است که 99 درصد از خشونت دولتی به سوی مسلمانان سرازیر می‌شود و اگر در فرانسه عرب یا سیاهپوست باشید، 30 درصد احتمال دستگیر شدن بیشتر خواهد بود.

شانس یافتن شغل برای زنان محجبه در فرانسه چقدر است؟
کد خبر: 450285
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۷ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| تجمع مبارزه با اسلام‌هراسی در فرانسه از افزایش 77 درصدی نقض حقوق مسلمانان فرانسوی‌تبار، در کشوری که خود را مهد آزادی‌های عقیدتی و مذهبی می‌داند، پرده برداشت.

به گزارش اعتمادآنلاین، نیویورک تایمز خبر داد پایش انجام‌گرفته از سوی تجمع مبارزه با اسلام‌هراسی نشان می‌دهد طی سال‌های 2017 تا 2019 میلادی بیش از 77 درصد بر میزان اقدامات مجرمانه و تبعیض‌آمیز علیه مسلمانان به دلایل دینی افزوده شده است.

این گزارش 789 مورد اقدام علیه مسلمانان را در سال 2019 ثبت کرده که 59 درصد از این موارد از سوی سازمان‌ها و نهادهای دولتی این کشور انجام گرفته است.

گفتنی است این موسسه مردم‌نهاد پس از متهم شدن از سوی وزیر کشور فرانسه به تبدیل شدن به مرکزی برای اسلام‌گرایان افراطی، خود را منحل و فعالیتش را به خارج فرانسه منتقل کرده است.

بی‌بی‌سی هم به نقل از یاسر اللواتی رئیس کمیته عدالت و آزادی‌های جمعی نیز خبر داد، شانس یک زن محجبه برای یافتن کار در فرانسه در مقایسه با بقیه زنان یک درصد است. این در حالی است که 99 درصد از خشونت دولتی به سوی مسلمانان سرازیر می‌شود و اگر در فرانسه عرب یا سیاهپوست باشید، 30 درصد احتمال دستگیر شدن بیشتر خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها