کد خبر: 450300
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۱۳:۳۴:۱۹
| |

پیام تسلیت رئیس ستادکل نیروهای مسلح به مناسبت درگذشت یک فرمانده دفاع مقدس

سرلشکر محمد باقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت شهادت سردار استوار تاکید کرد: بی‌شک مجاهدت‌های سترگ و مثال‌زدنی آن مجاهد فی سبیل‌الله راهگشای نسل‌های امروز و فردای نیروهای مسلح و مدافع انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.

پیام تسلیت رئیس ستادکل نیروهای مسلح به مناسبت درگذشت یک فرمانده دفاع مقدس
کد خبر: 450300
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۱۳:۳۴:۱۹

اعتمادآنلاین| سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی شهادت سردار استوار را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عروج سرافرازنه شهید عالیقدر ،جانباز ایثارگر "سردار عبدالرسول محمودآبادی (استوار)" سرباز گمنام ولایت و از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و مجاهدان امنیت آفرین عزت و سربلندی کشور عزیزمان را تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

بی‌شک مجاهدت‌های سترگ و مثال‌زدنی آن مجاهد فی سبیل الله در سنگرهای مختلف پاسداری از انقلاب و میهن اسلامی به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و صیانت از مرزهای مورد تهدید کشور و سپس در جبهه مقاومت اسلامی و همراهی با شهیدان والامقام حاج قاسم سلیمانی(ره) و حاج حسین همدانی(ره) در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برابر تروریسم تکفیری و فتنه داعش که مدال افتخار جانبازی را 'نیز از آن خود کرده بود؛ الهام بخش و راهگشای نسل های امروز و فردای نیروهای مسلح و مدافع انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.

با تعظیم به مقام شامخ شهیدان همیشه جاوید ایران اسلامی ؛ از درگاه حضرت کبریایی همنشینی آن شهید ارجمند با حضرت حسین بن علی (ع) و توفیق و ثبات قدم یادگاران و بازماندگان گرانقدر و همرزمان و همسنگران غیور، مجاهد و انقلابی وی را مسئلت می‌کنم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها